درباره کتاب برندسازی عصب پایه
در این کتاب، از بینشهای علم عصب پایه و دانش در بازاریابی، برند و استراتژیهای ارتباطی استفاده شده است و برخی از سختترین چالشهایی را که بازاریابان در هنگام ایجاد استراتژیهای برند با آنها مواجهه میشوند، مورد کنکاش قرار داده است. هدف این کتاب فراهم کردن یک چارچوب مفهومی جدید برای شماست. این چارچوب به شما امکان خواهد داد که چالشهای بازاریابی و راهحلهای آنها را از چشمانداز متفاوتی مشاهده کنید و یک پایه و اساس محکم در زمینه تحقیقات علم عصب پایه ایجاد نمایید.
چون بازاریابی عصب پایه چشمانداز جدیدی فراهم میکند، فرصتی در اختیار ما قرار میدهد که به این طریق میتوانیم مسیرها، استراتژیها و راهحلهای جدید را شناسایی کرد.
ادامه…
بستن