درباره ارتباطات یکپارچه بازاریابی
«ارتباطات یکپارچه بازاریابی یک مفهوم برنامهریزی ارتباطات بازاریابی است که در قالب یک برنامه جامع ارتباطی، نقشهای استراتژیک انواع ابزارهای ارتباطی همانند تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی مستقیم و ترفیع فروش را مورد ارزیابی قرار میدهد و این ابزارها را به منظور شفاف ساختن، تداوم و به حداکثر رساندن اثر ارتباطات بازاریابی با هم ترکیب میکند»
ادامه…
بستن
بازدید : 354 views بار
دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش
تاريخ : 12 مارس 2021
به اشتراک بگذارید :