پژوهش کتاب اصلی ترین مزایای هاست لینوکس - پژوهش کتاب

هاست لینوکس از جمله پرکاربردترین هاست ها در دنیای اینترنت می باشد که توانسته مزیت های بسیار زیادی را با خود به همراه داشته باشید. با توجه به هر کدام از این مزیت ها می توانید شاهد یک عملکرد فوق العاده از وب سایتتان باشید و از کاربردهای متنوع نهایت بهره را ببرید. اگر می خواهید یک سایت و کسب و کار را برای خودتان راه اندازی کنید ولی هنوز از اصلی ترین مزایای هاست لینوکس اطلاعی ندارید، کافیست این مطلب را تا انتها دنبال نمایید. همراه ما باشید.

۱٫ با کاهش هزینه ها روبه رو خواهید شد

اگر بخواهید مدیریت کارها را با استفاده از روش های سنتی انجام بدهید، نه تنها وقت زیادی را از شما خواهد گرفت بلکه باعث می شود تا هزینه های بیشتری را برای آن کنار بگذارید. از این رو استفاده از هاست لینوکس می تواند شما را از این هزینه های اضافی نجات دهد و با مدیریت خودکار، وقت زیادی را برای شما ذخیره کند.

۲٫ در صورت نیاز از فایل های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

همانطور که می دانید اطلاعات و فایل های سایت هر لحظه در معرض خطر هستند و می توانند به دلیل مشکلات مهندسی و برنامه نویسی به صورت دائمی حذف شوند. این کار ضررهای زیادی را به شما وارد خواهد کرد. از این رو بهترین خدماتی که می توانید از هاست لینوکس شاهد باشید این بوده که از فایل هایتان نسخه پشتیبان تهیه می کند  که شما در هر زمانی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.

۳٫ پیکربندی های سریع

پیکربندی های سریع از دیگر مزیت های به کار گرفته شده در میزبانی های لینوکس به شمار می روند. برای این پیکربندی ها به روزرسانی های متعددی در نظر گرفته می شوند که شما با کمک آن ها می توانید تمامی کارهای مربوط به نصب و راه اندازی هاست را خودکار انجام دهید. این کار مزیت های خاص خودش را دارد که از جمله آن ها می توان به سرعت بسیار بالا اشاره کرد.

۴٫ مشاهده منابع سخت افزاری

حتما برای شما نیز جالب است تا به منابع سخت افزاری خودتان دسترسی داشته باشید. این کار باعث خواهد تا مدیریت بهتری را بر روی وب سایتتان داشته باشید که نتیجه نهایی آن کاهش هزینه ها خواهد بود. از جمله منابعی که می توانید در این نمودار مشخص کنید، شامل گزینه هایی همچون رم، سی پی یو، پهنای باند و… می شوند.

سخن آخر

هاست لینوکس با توجه به مزیت هایی که در آن به کار گرفته شده اند، اصلی ترین انتخاب برای مدیران وب سایت و البته سایت هایی است که با زبان برنامه نویسی PHP پیاده سازی شده است. برای راحت تر مدیریت کردن وب سایت و شاهد برترین عملکرد بودن بهترین گزینه ای که می توانید از آن استقبال نمایید، این میزبانی ها هستند که امتیازات گسترده را همراه با خود دارند. در این مطلب به بررسی مهم ترین این مزیت ها پرداخته شد که شما با مطالعه آن ها می توانید تصمیم بگیرید که آیا قصد راه اندازی کسب و کار یا وب سایتتان را با استفاده از آن دارید یا خیر.

منبع: روزمرگی های کُدِر گایز

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 119 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 11 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.