پژوهش کتاب بازاریابی هکر رشد - پژوهش کتاب

درباره بازاریابی هکر رشد

اگر صنعتی قدیمی مانند انتشارات، توسط رویکرد هکر رشد می‌تواند جان تازه‌ای بگیرد، چه چیزی نمی‌تواند؟ اگر می‌توان با کتاب همانند یک استارتاپ رفتار کرد، پس برای هر چیز دیگری هم امکان‌پذیر است.
برای هر چیزی که بازاریابی می‌کنیم، یک ماشین یا فیلم یا یک رستوران کوچک، می‌توان از این تاکتیک استفاده کرد. ما دیگر متکی به بازی حدس و گمان نیستیم. نباید به یک غریبه پولی پرداخت کنیم تا محصول ما را معرفی کند، نباید به خاطر ارتباط آن‌ها با رسانه هزینه‌ای بپردازیم.
در عوض، می‌توانیم کسب‌وکارمان را با تکرار، با دنباله‌ روی از مسیر موفقیت و با انجام دادن هر کاری برای جذب افراد، رشد و رونق دهیم. و سپس می‌فهمیم که وظیفه ماست تا محصول را پیرامون مشتریان و نیازهایشان بهینه‌سازی کنیم. ما می‌توانیم در اعلامیه‌ها تغییراتی ایجاد کنیم. می‌توانیم بودجه بیشتری را صرف بهبود و توسعه محصول به جای تبلیغات اضافی کنیم.
همان‌ طوری که من فهمیدم شما نیز خواهید فهمید که تعریف بازاریابی نیاز شدیدی به بسط و گسترش دارد. در حقیقت، هر چیز و همه چیز تا وقتی که باعث رشد کسب‌وکار شود می‌تواند بازاریابی تلقی شود.
دیوید اوگیلوی قبل از اینکه باهوش‌ترین و مشهورترین مرد در زمینه‌ی کسب‌وکار تبلیغات شود، فروشنده اجاق گاز به صورت خانه به خانه بود. به همین خاطر هرگز فراموش نکرد که تبلیغات و فروش خانه به خانه هر دو شکلی از ایجاد تقاضا هستند که تبلیغات اندکی قابل ارتقاءتر است.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 291 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها