پژوهش کتاب بازاریابی و مدیریت بازار - پژوهش کتاب

درباره بازاریابی و مدیریت بازار

این کتاب شامل:
شناخت کالا
بسته‌بندی
نظام‌ها و روش‌های توزیع
تبلیغات و پیشبرد فروش
بازاریابی سازمانی و محیط بازاریابی
اندازه گیری و پیش‌بینی تقاضا
تقسیم بازار- هدف‌گیری و تعیین جایگاه بازار

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 289 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها