پژوهش کتاب پازل تبلیغاتی تفکرآبی - پژوهش کتاب

درباره پازل تبلیغاتی تفکرآبی

چرا بیشتر تبلیغات ما دروغ و فریبه؟ آیا نمی‌توانیم تبلیغات سالم داشته باشیم؟ تبلیغاتی که با دروغ همراه است تا کجا می‌تواند پیش برود؟ اصلاً دروغ چرا؟ چرا فریب؟ «تبلیغات قاتل» اسمی که بنده برای این نوع تبلیغات انتخاب کردم و تبلیغات حقیقی تبلیغاتی است که با صراحت و صداقت همراه است.
آیا نمی‌توانیم برای معرفی برند، محصول یا فروش کالاهامون از تبلیغات حقیقی استفاده کنیم؟ که مخاطب علاوه بر اینکه با دیدن آن حس بدی بهش دست نده، خوشحال هم بشه! و به مهمترین منبع در اختیار مردم یعنی وقت و زمان شان، احترام و ارزش قائل شویم. در واقع کاری کنیم که معرفی برند ما در تبلیغات، آبرو و اعتبار ما باشد، یعنی وقتی نام برند ما را می‌شنوند یا می‌بینند، به ما اعتماد کرده و حس پذیرش محصولات و خدمات ما برایشان ارزشمند و غرورآفرین باشد و با اطمینان برند ما را به دیگران هم معرفی کنند!؟
در عصر حاضر که به سرعت در حال تغییر و تحول است. با جهانی شدن بازارها و تجارت الکترونیک رقابت تنگاتنگی در عرصه‌های مختلف تجاری رخ داده است که تبلیغات نیز دستخوش این تغییرات قرار خواهد گرفت. ایده تفکر آبی براساس نوآوری بر ارزش که یک اصل در این ایده است، با هدف ایجاد و حفظ و تقویت ارتباط با مخاطب (مشتری مداری) می‌پردازد و می‌کوشد با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی رقابت را بی‌معنا کند و درهیاهوی تبلیغات به دنبال ایجاد تمایز است. با توجه به ایده تفکر آبی تکه‌های دیگر پازل را بررسی و به صورت عملی نشان خواهیم داد. منتظر تکه‌های دیگر پازل باشید.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 295 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 12 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها