پژوهش کتاب کتاب آشنایی با فرصت‌های فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سواری و تجاری در ایران - پژوهش کتاب

درباره کتاب آشنایی با فرصت‌های فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سواری و تجاری در ایران

خودرو و خدمات بعد از فروش خودرو، نه تنها در ایران، بلکه در تمام جهان از بازار گسترده و وسیعی برخوردار است. به طوری که می توان این بازار و کسب وکارهای مرتبط با آن را از جمله‌ی کسب وکارهای طلایی و جذاب و فریبنده ی مورد نظر همه کارآفرینان دانست. این بازار با گستره‌ی وسیعی که در حوزه‌ی فروش خودرو، قطعات و خدمات مرتبط با آن دارد، یکی از بزرگترین حوزه های کسب وکار و کارآفرینی در کشورها محسوب می شود و عملا به عنوان موتور محرک صنایع محسوب می شود. بازار خودرو و خدمات خودرو در ایران نیز از این اصل مستثنی نبوده و همواره به عنوان موتور محرک اقتصاد ایران عمل کرده است. از اینرو، توجه به این عامل در هرنوع برنامه ریزی اقتصادی و صنعتی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و می بایست برای آن حساب جداگانه و ویژه ای باز کرد. کتابی که پیشرو دارید، با توجه به اهمیت این موضوع تهیه و تالیف شده و در پی آن بوده تا از نگاه کارآفرینی و در قالب اعداد و ارقام اندازه ی بازار این کسب وکار، تحلیل‌های کارآفرینی مرتبط با آنرا ارایه نموده و در این خصوص به تحلیل عوامل فرصت آفرین در ایران بپردازد.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 314 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 12 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.