پژوهش کتاب کتاب بازارشناسی پیشرفته - پژوهش کتاب

درباره کتاب بازارشناسی پیشرفته

چرا معرفی محصول به بازار و ارتباطات با مشتریان هسته اصلی محصول است و برخوردار بودن از مزایای آن بسیار حیاتی است؟ صادقانه اگر شما نتوانستید محصول خود را تعریف کنید و مزایای آن را کاملا مشخص کنید نباید امیدوار باشید که مشتریان ارزش واقعی محصول شما را درک کنند و در این صورت نیز آن را نخواهند خرید. یا بدتر، آن را می­خرند بدون اینکه درک واقعی از آن داشته باشند، که به برآورده نشدن انتظارات آنها منجر می­شود و باری بر دوش کارکنان بخش مهندسی و بخش پشتیبانی مشتریان بعد از خرید قرار می­دهد. به طورخلاصه اگر شما محصول خود را ضعیف تعریف و معرفی کنید، احتمالاً سهم بازار بالقوه خود را از دست خواهید داد و اگر سود محصولات خود را از دست دهید احتمالاً با ناامیدی مشتریان مواجه خواهید شد.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 346 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 12 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.