پژوهش کتاب کتاب بازاریابی عمومی - پژوهش کتاب

درباره کتاب بازاریابی عمومی

در سال‌های اخیر اهمیت کاربرد اصول، فنون و تکنیک‌های بازاریابی و ارتباطات در سازمان‌های عمومی و دولتی محرز شده و شاخه‌ای جدید با عنوان بازاریابی عمومی از بدنه اصلی بازاریابی نمایان شده است. این کتاب، نگرشی کامل از مفاهیم اصلی بازاریابی و ارتباطات را برای استفاده در بخش عمومی، همراه با یک رویکرد بین‌المللی ارائه می‌دهد. امکانات و محدودیت‌های بکارگیری بازاریابی و ارتباطات-از جنبه‌های استراتژیک گرفته تا ابزارها، فنون و تکنیک‌ها-در بخش‌های عمومی و دولتی مورد بحث قرار می‌گیرند.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 306 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 12 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.