پژوهش کتاب کتاب بازاریابی یک داستان عاشقانه - پژوهش کتاب

درباره کتاب بازاریابی یک داستان عاشقانه

یک برند عالی، نشانی نیست که به یک محصول بدل شده باشد؛ بلکه چیزی است که می‌خواهیم به آن تعلق داشته باشیم.
و این امر در خصوص برند شما نیز صدق می‌کند.
وقتی از مردم می‌خواهیم اجناس یا ایده‌های ما را بخرند، در واقع از آنها می‌خواهیم ما را به انتخاب دیگری ترجیح بدهند. ما به وفاداری و حسن‌ نیت آنها امید داریم. ما از آنها می‌خواهیم نه تنها کالای ما را خریداری کنند، بلکه به آن باور و تعلق داشته باشند.
آیا آنها در ازای این کار در خور بهترین‌های ما نیستند؟
کتاب حاضر، مجموعه‌ای از مطالب ویرایش شده‌ی محبوب وبلاگ من است. هر مقاله، شبیه نامه عاشقانه‌ی کوچکی است خطاب به کسی که می‌خواهد از طریق کاری که انجام می‌دهد، تأثیری در جهان باقی بگذارد. خواه مدیرعامل شرکت نامداری نظیر مایکروسافت باشید یا کارآفرین تنهایی که سعی دارید حین نوشیدن یک فنجان قهوه در کافی شاپ محل؛ با لپ تاب خود فایلی صوتی درست کنید؛ من این کتاب را برای شما نوشته‌ام.
هرگاه کتابی گشوده می‌شود، خواه دیجیتالی باشد یا کاغذی، امری جادویی رخ می‌دهد که موجب می‌شود ایده‌های درون آن قدرتمندتر شوند. هر بار که در میان کتاب‌های آمازون کیندل، متن‌هایی را می‌خوانم که افراد علامت‌گذاری کرده‌اند، مثل اینکه معجزه می‌شود و واقعاً هم همین طور است. موضوع فقط این نیست که بتوانید ایده‌هایتان را در جهان ببینید؛ موضوع این است که ببینید مردم در مقابل چه بازخوردی به آنها نشان داده‌اند و این عملکرد متقابل چه نتیجه‌ای داشته است. ایده‌ها در انزوا ‌فاقد ارزش هستند؛ اگر تأثیری نداشته باشند، پس اهمیتی هم ندارند. خلاقیت، ابتکار و کارآفرینی فقط این نیست که چیزی به جهان بیفزاییم؛ هنر و کسب و کار هر دو به معنای انجام کارهایی هستند که تفاوتی ایجاد کنند. امیدوارم یکی از ایده‌های این کتاب برای شما بارقه‌ی معجزه‌ای کوچک در سفرتان به سوی این هدف باشد.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 318 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 12 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها