پژوهش کتاب کتاب بازاریابی - پژوهش کتاب

درباره کتاب بازاریابی

نقطه آغازین بازاریابی موفق برای شما این است که‌به‌خاطر داشته باشید همیشه حق با مشتری است. آنها به دلایل خود و نه برای برآورده ساختن خواسته شما اقدام به خرید می‌کنند. مشتریان خودخواه هستند، متوقع‌اند، بی‌ترحمند، وفادار نیستند. اما همیشه حق با آنهاست. آنها با توجه به نیازها، خواسته‌ها، امیال، و اندیشه خود عمل می‌کنند. مشتریان به محض آنکه احساس کنند جای دیگری فروشنده بهتری وجود دارد، خرید از شما را متوقف می‌کنند و به سراغ فروشنده جدید می‌روند.
توانایی شما برای ظاهر شدن مطابق میل آنها و برآورده ساختن خواسته‌ها و نیازهای آنها تا حدود زیاد موفقیت شما در تجارتتان را رقم می‌زند.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 353 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها