پژوهش کتاب کتاب برند ماندگار - پژوهش کتاب

درباره کتاب برند ماندگار

برند ماندگار چیست؟ برندهای ماندگار فقط ظاهری زیبا نیستند، بلکه علاوه بر این ظاهر زیبا، به رفع نیازهای مشتریان نیز اهمیت می‌دهند. جادوی این برندها زمانی اتفاق می‌افتد که مشتریان با محصولات یا خدماتی فراتر از انتظارشان مواجه می‌شوند و اینجاست که در ذهن مشتریان حک شده و به برندی ماندگار تبدیل می‌شوند.
شاید بیشتر ما مفهوم برند را فقط در نام شرکت و لوگوی آن خلاصه کنیم، اما برند فقط یک نام تجاری نیست، برند لباسی است که بر تن کسب‌وکارتان نشسته؛ تجربه و حسی است که به مشتریان می‌دهد؛ روحی است که در جان کسب‌وکار شما دمیده شده است. اگر فرض کنیم برندتان یک انسان باشد، ویژگی‌های آن انسان چیست؟ آیا جسور است یا ترسو؟ آیا محافظه‌کار است یا ریسک‌پذیر؟ آیا خلاق است یا اهل تقلید؟
تاکنون کتاب‌های زیادی در زمینه‌ی برندسازی منتشر شده‌اند که هر کدام به سهم خود این مقوله را بررسی کرده‌اند، ولی بیشترشان به برندهای بزرگ و مطرحی چون اپل، گوگل، مایکروسافت پرداخته‌اند که استراتژی‌های برندسازی‌شان برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط کاربرد چندانی ندارند، چرا که بودجه و قدرت بازاریابی و تبلیغات این شرکت‌ها از توان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط خارج است.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 154 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها