درباره کتاب تبلیغات پیامکی و تاثیر آن بر قصد خرید و ارزش ویژه برند
در سالهای آتی یک سوم شرکتها بیش از ۱۰ درصد بودجه تبلیغاتی خود را صرف تبلیغات به وسیله پیام کوتاه کنند .با این وجود، در ادبیات رو به رشد حوزه بازاریابی از طریق تلفن همراه درک محدودی از تأثیر بازاریابی از طریق سرویس پیام کوتاه بر برند وجود دارد. بیشتر تحقیقات بر نگرش مصرفکننده نسبت به تبلیغات از طریق تلفن همراه متمرکز شده است. از سویی دیگر تحقیقات نشان داده است که قصد خرید مشتریان تحت تأثیر ارزش ویژهای است که برند کسب میکند . و این ارزش ویژه با همه ابعادش به طور قابل توجهی بر رفتار خرید آنان تأثیرگذار است .با وجود اهمیت بسیار بالایی که تبلیغات پیامکی بر قصد خرید دارد، تحقیات اندکی در رابطه با تأثیر تبلیغات پیامکی برقصد خرید به واسطه ارزش ویژه برند انجام گرفته است. در ادبیات موجود نیز به طور کلی تأثیر تبلیغات سیار و یا تجارت سیار مورد بررسی قرار گرفتهاند. بنابراین لزوم سنجش تأثیر تبلیغات پیامکی بر قصد خرید مشتریان با در نظر گرفتن نقش ارزش ویژه برند، در بین شرکتهایی که به دنبال ایجاد این ارزش در بین مشتریان و بهره بردن از منافع حاصل از این ارزشآفرینی میباشند، ضروری است.
ادامه…
بستن