پژوهش کتاب کتاب تبلیغات پیامکی و تاثیر آن بر قصد خرید و ارزش ویژه برند - پژوهش کتاب

درباره کتاب تبلیغات پیامکی و تاثیر آن بر قصد خرید و ارزش ویژه برند

در سال‌های آتی یک سوم شرکت‌ها بیش از ۱۰ درصد بودجه تبلیغاتی خود را صرف تبلیغات به وسیله پیام کوتاه کنند .با این وجود، در ادبیات رو به رشد حوزه بازاریابی از طریق تلفن همراه درک محدودی از تأثیر بازاریابی از طریق سرویس پیام کوتاه بر برند وجود دارد. بیشتر تحقیقات بر نگرش مصرف­کننده نسبت به تبلیغات از طریق تلفن همراه متمرکز شده است. از سویی دیگر تحقیقات نشان داده است که قصد خرید مشتریان تحت تأثیر ارزش ویژه­ای است که برند کسب می­کند . و این ارزش ویژه با همه ابعادش به طور قابل توجهی بر رفتار خرید آنان تأثیر­گذار است .با وجود اهمیت بسیار بالایی که تبلیغات پیامکی بر قصد خرید دارد، تحقیات اندکی در رابطه با تأثیر تبلیغات پیامکی برقصد خرید به واسطه ارزش ویژه برند انجام گرفته است. در ادبیات موجود نیز به طور کلی تأثیر تبلیغات سیار و یا تجارت سیار مورد بررسی قرار گرفته­اند. بنابر­این لزوم سنجش تأثیر تبلیغات پیامکی بر قصد خرید مشتریان با در نظر گرفتن نقش ارزش ویژه برند، در بین شرکت­هایی که به دنبال ایجاد این ارزش در بین مشتریان و بهره بردن از منافع حاصل از این ارزش­آفرینی می­باشند، ضروری است.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 246 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 12 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.