پژوهش کتاب کتاب تحقیقات بازار دارو - پژوهش کتاب

درباره کتاب تحقیقات بازار دارو

از آنجا که یکی از ضعف‌های داروسازی ایران بازاریابی است، کتابی که در حال حاضر در دست دارید پژوهشی جامع در این راستاست. فصل اول این کتاب به تبیین و تشریح بازار، دارو و تحولات آن میپردازد. فصل دوم کتاب به اندازه‌ی بازار دارو، داروی بایوتکنولوژی، داروهای گیاهی و مکمل و فصل سوم به بازاریابی دارو میپردازد. در این فصل سعی شده تا با استفاده از مفاهیم علم بازاریابی به شکاف موجود بین شرکتهای داروسازی و علم بازاریابی بپردازدیم و راهنمایی‌هایی جهت ارتقای بازاریابی و فروش شرکتهای داروسازی ایران ارائه کنیم. و همچنین در فصل آخر به آخرین تحقیقات صورت گرفته در زمینه‌ی بازاریابی دارو در ایران اشاره می‌شود.
کتاب حاضر میتواند جهت استفاده‌ی مدیران اجرایی، مدیران فروش و بازاریابی و همچنین دانشجویان مدیریت و بازاریابی و کارآفرینی مفید واقع شود.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 384 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 12 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.