درباره کتاب تحلیلی بر بازارحبوبات در ایران
فضای کسبوکار همیشه آبستن حوادث و رویدادهای تلخ و شیرینی است که براساس دیدگاه و رویکرد سازمان یا از آنها برداشت مثبت میشود و یا منفی.
چنانچه هر سازمانی توان فرصتیابی و خلق و شکار فرصتها را در خود ارتقاء داده و نسبت به پرورش آن درمیان همکاران خود همت گمارد قطعا زمینههای موفقیت و کامیابی برای آن سازمان فراهم شده و احتمال بقای آن در محیط بیرحم رقابت فراهم خواهد آمد.
این کتاب از سری مجموعه کتابهای کارآفرینی و کسبوکار تهیه شدهاست در پی آن است تا کارآفرینان محترم را با فضای هریک از کسبوکارهای موجود آشنا نموده و در این مورد به آنها اطلاعات عددی و کمی مناسبی ارائه نماید.
برای محاسبه اندازه حبوبات در ایران، فقط تنها عددی که وجود دارد مربوط به اظهارنظر شفاهی مسئولین کشاورزی و برخی کارشناسان و پژوهشگران است که معتقدند سرانه مصرف حبوبات در ایران معادل ۱۰ کیلو در سال است. محققین در این گزارش درپی آن بودند تا از طریق انجام محاسبات نسبتا دقیق ریاضی عدد اندازه بازار حبوبات ایران را دقیقتر برآورد نموده و تخمین بزنند.
ادامه…
بستن