درباره کتاب تحلیلی بر بازار قطعات یدکی خودرو سواری در ایران
فضای کسبوکار همیشه آبستن حوادث و رویدادهای تلخ و شیرینی است که براساس دیدگاه و رویکرد سازمان یا از آنها برداشت مثبت میشود و یا منفی.
چنانچه هر سازمانی توان فرصتیابی و خلق و شکار فرصتها را در خود ارتقاء داده و نسبت به پرورش آن درمیان همکاران خود همت گمارد قطعا زمینههای موفقیت و کامیابی برای آن سازمان فراهم شده و احتمال بقای آن در محیط بیرحم رقابت فراهم خواهد آمد.
این کتاب از سری مجموعه کتابهای کارآفرینی و کسبوکار تهیه شدهاست در پی آن است تا کارآفرینان محترم را با فضای هریک از کسبوکارهای موجود آشنا نموده و در این مورد به آنها اطلاعات عددی و کمی مناسبی ارائه نماید.
صنعت تهیه و تامین قطعات یدکی از ابتدا و همراه با صنعت خودروسازی برای تامین نیازهای این صنعت ایجاد و در حال گسترش و پیشرفت بودهاست. به طوریکه در حال حاضر بسیاری از کارخانههای تامین قطعات یدکی به صورت مستقل و در ارتباط تنگاتنگ با صنعت خودروسازی، برای تامین نیازهای بشری فعالیت میکنند.
ادامه…
بستن