پژوهش کتاب کتاب تحلیلی بر بازار لوازم آرایشی در ایران - پژوهش کتاب

درباره کتاب تحلیلی بر بازار لوازم آرایشی در ایران

فضای کسب‌وکار همیشه آبستن حوادث و رویدادهای تلخ و شیرینی است که براساس دیدگاه و رویکرد سازمان یا از آنها برداشت مثبت می‌شود و یا منفی.
چنانچه هر سازمانی توان فرصت‌یابی و خلق و شکار فرصت‌ها را در خود ارتقاء داده و نسبت به پرورش آن درمیان همکاران خود همت گمارد قطعا زمینه‌های موفقیت و کامیابی برای آن سازمان فراهم شده و احتمال بقای آن در محیط بی‌رحم رقابت فراهم خواهد آمد.
این کتاب از سری مجموعه‌ کتاب‌های کارآفرینی و کسب‌وکار تهیه شده‌است در پی آن است تا کارآفرینان محترم را با فضای هریک از کسب‌وکارهای موجود آشنا نموده و در این مورد به آنها اطلاعات عددی و کمی مناسبی ارائه نماید.
کتابی که پیش رو دارید با این هدف به رشته تحریر درآمده‌است تا کسب‌وکار تحلیلی بر بازار لوازم آرایشی در ایران را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و اطلاعات آماری مناسبی در این خصوص در اختیار شما کارآفرینان محترم قرار بدهد.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 491 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 12 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.