درباره کتاب صوتی بازاریابی شرکتهای خدماتی
ارائهی هر نوع خدمات حرفهای، از ارائههای حقوقی تا درسهای موسیقی، نیاز به دقت خاصی دارن. همونطور که مهارت و زمانتون رو به جای یه محصول قابل لمس میفروشید، محتوای بازاریابی شما باید به سرعت نشون بده که شما قابل اعتمادید، مهارت زیادی دارید، و میتونید به مشکل تحت فشار غلبه کنید. تو این دوره، متخصص بازاریابی John Jantsch نشون میده چطور خدمات تخصصیتون رو به بازار ارائه بدید. اول، یاد بگیرید چطور روی مشکل اصلی خود تمرکز کنید و از دید مشتری نگاه کنید تا بهتر بفهمید چطور خرید میکنند و چه انتظاراتی دارند. بعد John نشون میده که چطور یه وبسایت درست کنید و بهتون کمک میکنه تا مشتری رو جذب کنید. در نهایت، بفهمید چطور مشتریها به طرفدار تبدیل میشوند و چطور یه فرآیند ارجاعی ایجاد کنید.
مباحث عبارتند از:
– تمرکز وعدهها روی مشکل اصلی
– درک مشتری ایده آل خود
– طراحی مسیر سفر مشتریتان
– شرح ساختار وبسایتتان
– ایجاد پلت فرم محتوای جذب مخاطب
– تبدیل مخاطب به مشتری
– استفاده از کانالهای تبلیغاتی
– مشارکت مشتریان
– ایجاد فرآیند ارجاعی
ادامه…
بستن