پژوهش کتاب کتاب صوتی بازاریابی مسری - پژوهش کتاب

درباره کتاب صوتی بازاریابی مسری

چرا بعضی از ایده‌ها فراگیر می‌شوند و بعضی‌ها از بین می‌روند؟ جونا برگر، استاد بازاریابی در دانشگاه وارتون و نویسنده‌ی کتاب پرفروشِ «مسری: چرا موضوعات فراگیر می‌شوند»، رازهای علم انتقال اجتماعی را آشکار می‌کند.
ببینید چه چیزی مردم را وادار می‌کند تا محتوایی، در زمینه‌های ارزش اجتماعی، محرک‌ها، احساسات، ارزش ویژه، و داستان‌گویی، را به طور آنلاین و آفلاین به اشتراک بگذارند؟ شاخصه‌ی بهترین برندها را بشناسید و ببینید داستانی که آن‌ها را از برندهای مشابه متمایز می‌کند چیست.

در این دوره، به این موضوعات می‌پردازد:
– خلاصه‌ای از مزیت‌های بازاریابی شفاهی
– شناختن شش قدم برای ترغیب کردن مردم برای به اشتراک گذاری
– توضیح تاثیر محرک‌ها
– معرفی عملکرد تایید اجتماعی
– معرفی موثرترین استراتژی‌ها برای انتقال پیام بازاریابی
– شناسایی دو عامل در داستانی برای کمک به انتقال پیام کسب‌وکار
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 388 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 12 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها