پژوهش کتاب کتاب فوق ستاره فروش شوید - پژوهش کتاب

درباره کتاب فوق ستاره فروش شوید

اشخاص خوش‌بین، افرادی با انتظارات بالای موفقیت نهایی، بلندپرواز هستند. هر چه خوش‌بین‌تر باشند، بلندپروازتر هستند و مصمم‌تر می‌شوند.
بنابراین بلندپروازی مهم‌ترین حالت خوش‌بینی است، و ویژگی کلیدی برای دستیابی به موفقیت بزرگ درفروش یا هر حرفه دیگری است. این ویژگی برای هدف‌یابی، شجاعت و پشتکار آن‌قدر مهم است که به‌تنهایی می‌تواند تضمین کند هر مانع و مشکلی را از سر راهتان بردارید.
افراد بلندپرواز یک ویژگی قابل‌توجه درفروش دارند. آن‌ها می‌توانند در حرفه‌شان بهترین باشند. آن‌ها می‌دانند که ۲۰ درصد از فروشندگان عالی ۸۰ درصد فروش دارند و مصمم هستند در میان گروه عالی و برتر باشند. فروشندگان بلندپرواز درباره فرصت‌ها و امکاناتشان خوش‌بین هستند. کاملاً متقاعد می‌شوند که می‌توانند با فروش مقادیر قابل‌توجهی محصول و خدمات، به اهدافشان دست یابند. و کاملاً مصمم هستند این کار را انجام دهند. تنها سؤالی که می‌پرسند، این است، «چگونه؟»
شاید مهم‌ترین گامی که در حرفه فروش برمی‌دارید، مقید ساختن خودتان به برتری شخصی، به بهترین شدن در حرفه‌تان است. همین امروز تصمیم بگیرید که برحسب فروش و درآمدتان، به ۲۰ و سپس ۱۰ درصد برتر در صنعتتان بپیوندید.
در اینجا بینشی را نشان می‌دهم که در ۲۸ سالگی زندگی‌ام را عوض کرد. و بعد از سال‌ها کار و تلاش سخت، ناگهان به آن پی بردم: هرکسی که امروز در میان ۱۰ درصد برتر است، از ۱۰ درصد پایین‌تر شروع کرده است.
هرکسی که امروز عملکرد خوبی دارد، قبلاً عملکرد بدی داشته است. هرکسی که در حرفه خود عالی و برتر است، قبلاً حتی در این حرفه نبوده است. هرکسی که در خط مقدم زندگی است، از پشت این خط شروع کرده است.
اکنون این پرسش مطرح می‌شود: چگونه به خط مقدم زندگی که همه‌چیزهای خوب منتظر شماست، برسید؟ پاسخ آن ساده است. و شامل دو مرحله اصلی است: اول، وارد خط شدن، دوم، ماندن در این خط.
بسیار حیرت‌آور ست برخی افرادی که می‌خواهند وارد خط مقدم زندگی شوند، و کسانی را که اکنون آنجا هستند و از بهترین‌های زندگی‌شان برخوردار می‌شوند، تحسین یا حسادت می‌کنند، اما برنمی‌خیزند و وارد این خط نمی‌شوند. آن‌ها درک نمی‌کنند که زندگی مثل یک بوفه، سلف‌سرویس است.
با این تصمیم که در حرفه‌تان عالی باشید و سپس با اقدام برای یادگیری و استفاده از هر دانش و مهارتی که برای پیشرفت نیاز دارید، وارد این خط شوید.
راه رسیدن شما به خط مقدم زندگی، ماندن در آن خط است. به‌محض اینکه تصمیم گرفتید در میان بهترین‌ها در حرفه‌تان باشید، وارد این خط شوید و در آن بمانید. به پیشرفتتان ادامه دهید. گام‌هایتان را به‌طور منظم بردارید. هرروز، هر هفته، هرماه به توسعه مهارت‌های جدید و کسب دانش جدید ادامه دهید. به بهبود مهارت فروشتان ادامه دهید.
خبر خوبی در اینجا داریم. خط مقدم زندگی و موفقیت هرگز به پایان نمی‌رسد. همیشه بازمی‌ماند و هرروز ۲۴ ساعت به پیشرفت ادامه می‌دهد. اگر وارد این خط شوید و در آن بمانید، اگر شروع کنید و هرگز تسلیم نشوید، هیچ‌کس و هیچ‌چیزی نمی‌تواند جلوی شما را بگیرد. اگر کاملاً مقید به برتری باشید و هرگز از تعهدتان برنگردید، بالاخره یکی از ماهرترین فروشندگان پردرآمد می‌شوید،.
در اینجا نقطه عطفی در زندگی‌تان وجود دارد: تصمیم بگیرید. مرز بین موفقیت و شکست، به توانایی شما برای این تصمیم واضح محدود می‌شود که بهترین باشید، و سپس باپشتکار و اراده از تصمیمتان حمایت کنید تا به هدفتان دست‌یابید.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 272 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها