پژوهش کتاب کتاب مرجع شایستگی‌های مربوط به تبلیغات برای بازاریابان – جلد ۱۱ - پژوهش کتاب

درباره کتاب مرجع شایستگی‌های مربوط به تبلیغات برای بازاریابان – جلد ۱۱

در این کتاب مطالب زیر مورد بررسی قرار می‌گیرند:
اصول و مبانی رنجیره تامین و برون‌سپاری
افکار سنجی مشتری
معرفی محصول
روش‌های تبلیغ کالا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 383 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها