پژوهش کتاب کتاب مرجع شایستگی‌های مربوط به محصول هدف برای بازاریابان – جلد ۱۳ - پژوهش کتاب

درباره کتاب مرجع شایستگی‌های مربوط به محصول هدف برای بازاریابان – جلد ۱۳

در این کتاب موارد زیر مورد بررسی قرار خواهد گرفت:
مدیریت محصول
ابعاد مهندسی فروش
مهندسی فروش و وظایفش
تعهد مدیریت ارشد
راهکارهای مدیریت CE
روشهای حل مسئله
سطح تصمیم‌گیری
بررسی و کشف راه‌حل‌ها

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 307 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها