پژوهش کتاب کتاب مقدمه‌ای بر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی - پژوهش کتاب

درباره کتاب مقدمه‌ای بر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

مدیران بازاریابی به‌دنبال روش‌هایی برای ترکیب رسانه‌های اجتماعی در استراتژی‌های ارتباطات بازاریابی یکپارچه خود هستند. پارادایم ارتباطات سنتی که متکی بر آمیخته ترفیع کلاسیک برای ایجاد استراتژی‌های ارتباطات بازاریابی یکپارچه بود، باید جای خود را به الگوی جدیدی بدهد که شامل تمام شکل‌های رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان ابزاری احتمالی در طراحی و اجرای استراتژی‌های ارتباطات بازاریابی یکپارچه باشد. بازاریاب‌های امروزی نمی‌توانند پدیده‌ رسانه‌های اجتماعی را که در آن اطلاعات بازار بر مبنای تجارب مصرف‌کنندگان است، نادیده بگیرند. پایگاه‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف که بسیاری از آن‌ها کاملاً مستقل از سازمان یا نماینده‌های تولیدکنندگان هستند، توانایی مصرف‌کنندگان برای برقراری ارتباط با یکدیگر را افزایش می‌دهند.
مدیران و دست‌اندرکاران بازاریابی و مدیریت بازار باید در نظر داشته باشند که دستیابی به موفقیت در دنیای کنونی مستلزم رقابت در رسانه‌های اجتماعی است. تمام فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بایستی مشخص کردن مشتریان احتمالی را تشویق کنند تا با ارتباطات شخصی‌تر دنبال شوند که این امر ممکن است منجر به خرید ویژه‌ محصول شود.

کتابی که در دست دارید کتابی با محتوای بازاریابی است که به بازاریابان، دانشجویان و شاغلان در یادگیری استفاده از رسانه‌های دیجیتال اجتماعی، در پیاده‌سازی استراتژی‌های بازاریابی کمک می‌کند.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 304 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 12 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها