پژوهش کتاب کتاب هفت عادت بازاریابان شبکه‌ای مؤثر - پژوهش کتاب

درباره کتاب هفت عادت بازاریابان شبکه‌ای مؤثر

اساس هر عادتی یک اصل است. اصول، قوانین طبیعی هستند. این نکته بسیار مهم را به یاد داشته باشید: این عادت‌ها قابل جعل شدن نیستند. باید بهای آن را بپردازید. رشد و توسعه واقعی را هرگز نمی‌توان جعل کرد. چرا که موفقیت واقعی با رعایت اصول قابل دست‌یابی است. نکته مهم این که ارزش‌ها، عادات و رفتارهای خود را براساس اصول تنظیم کنیم، اما نکته مهم‌تر همانا “انگاره” است. انگاره یعنی تصویری که از واقعیات بیرون در ذهن شکل میگیرد. ما همواره در ذهن خود این تصاویررا که از تجربه‌های خود ما ناشی می‌شوند داریم. در بدو فعالیت خود در کسوت یک بازاریاب شبکه‌ای کمی نگران یا سردرگم هستید. این‌جاست که باید با انگاره‌ای موثر شروع کنید. حتی بازاریابان شبکه‌ای کهنه‌کار هم از بازبینی انگاره‌های خود معاف نیستند؛ چرا که در ارتقای عمل‌کردشان موثر خواهد بود. اگر به دنبال تغییرات کوچک هستیم، باید رفتار خود را تغییر دهیم.

بازاریابان شبکه‌ای موثر نخست خودشان را مدیریت می‌کنند.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 509 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها