پژوهش کتاب

کتاب صوتی اصطکاک - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

رایگان – خرید

درباره کتاب صوتی اصطکاک

گزینه‌ها را کاهش دهید؛ فروش افزایش می‌یابد. مطالعه‌ای در دانشگاه کلمبیا انجام گرفت که در آن، رفتار مشتریان در مواجهه با مجموعه‌های ۶ یا ۲۴تایی از مرباهای میوه، در یک سوپرمارکت لوکس بررسی شد. مجموعۀ ۲۴تایی موجب شد مشتریان بیشتری بایستند و نگاهی بیندازند. به عبارتی، ۶۰ درصد مشتریان، مجموعۀ بزرگتر و حدود ۴۰ درصد مجموعۀ کوچکتر را نگاه کردند. بااینحال، رفتار خریداران قسمت جالب ماجرا بود: ۳۰ درصد از مشتریانی که گزینۀ ۶تایی را تماشا کرده بودند، آن را خریدند، اما تنها ۳ درصد از بازدیدکنندگان مجموعۀ ۲۴تایی، آن را خریداری کردند. می‌توان نتیجه گرفت گزینه‌های بیشتر همیشه خوب نیستند و ممکن است باعث کاهش فروش شوند.
ادامه…

بستن

بازدید : - بار دسته بندی : تاريخ : 19 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.