پژوهش کتاب دانلود کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

همه دوست دارند پولدار باشند و به همه چیزهایی که می‌خواهند برسند اما رسیدن به ثروت واقعی که مطابق با روحیات خود ما باشد و در نهایت با اتکای کامل به خودمان باشد بسیار مهم است. کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید نوشته ناپلئون هیل از آن دست کتاب‌هایی است که مخاطبان خود را تا رسیدن به ثروت همراه می‌کند؛ اما توجه به این نکته بسیار مهم است که برای رسیدن به موفقیت و ثروت باید قبل از هر چیزی به جای ثروتمند شدن هر کدام از اهداف شخصی‌مان را جایگزین کنیم و به آن‌ها دست پیدا کنیم. برای افرادی که به مطالعه کتاب‌های این چنین علاقه دارند دانستن این نکته می‌تواند جالب باشد که کتاب حاضر تفاوت‌های اساسی با کتاب‌های موجود در این زمینه دارد چرا که ناپلئون هیل در این کتاب سعی کرده تا برخلاف کتاب‌های دیگر راه رسیدن به اهدافی را که منطبق بر حقیقت آدمی است را دنبال کند.

هیل در این کتاب مفهوم ثروت را نه تنها از جنبه‌های مادی که از جنبه‌های معنوی هم بررسی و تحلیل می‌کند. به همین دلیل می‌توان گفت ناپلئون هیل در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید توانسته هر آنچه برای ثروتمند شدن نیاز است را به مخاطبان خود ارائه دهد.

درباره کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

میکروکتاب صوتی‌ بیندیشید و ثروتمند شوید نسخه چکیده‌ای از کتاب‌ بیندیشید و ثروتمند شوید است. زمان این کتاب صوتی یک ساعت و ۲۰ دقیقه است که بر اساس سبک زندگی امروز مختصر و کاربردی است. به ویژه برای افرادی که می‌خواهند در مدت زمان کوتاهی یک کتاب صوتی را گوش دهند. این کتاب در سال ۱۹۳۷ منتشر شده و به عنوان یکی از کتاب‌های موثر در زمینه توسعه فردی و موفقیت محسوب می‌شود. کتاب صوتی این اثر ویژگی مثبتی که دارد این است که مخاطبان را به جایی که واقعا باید باشند می‌رساند و تا امروز الهام بخش بسیاری از افراد در سراسر جهان بوده است. بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از این کتاب تا کنون فروش رفته و رکورد پرفروش‌ترین‌ کتاب‌ها را دارد.

در توضیح این کتاب می‌توان گفت: «میکروکتاب در نتیجه ۲۰ سال مصاحبه و تحقیق از افراد ثروتمند دنیا و با مشاوره اندرو کارنگی، مرد فولاد آمریکا و دومین ثروتمند دنیا برای چند سال پیاپی نوشته شده است. پس تمام دستورات این کتاب واقعا کار می‌کنند. ثروتمند شدن یک راه برای رسیدن به خواسته و اهدافمان است؛ اما سوال واقعی این است که ذهن شما هم ثروت را می‌خواهد؟»

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید توسط گروهی از مترجمین به فارسی برگردانده شده است. خوانش این اثر به عهده دادبه دادمهر بوده است. نسخه صوتی این کتاب به مخاطبان این امکان را می‌دهد تا در هر جایی که هستند از شنیدن یک کتاب صوتی در حوزه ثروت و موفقیت بهره‌مند شوند. ضمن اینکه کتاب صوتی حاضر چکیده‌ای از کتاب اصلی است و برای مطالعه نسخه کامل کتاب یا شنیدن نسخه کامل آن با ترجمه‌های مختلف کافی است نام کتاب یا نویسنده را در بخش دسته بندی سایت جست و جو کنید.

درباره ناپلئون هیل نویسنده کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

ناپلئون هیل نویسنده، روزنامه‌نگار، وکیل و استاد اهل ویرجینیای آمریکاست و در سال ۱۸۸۳ به دنیا آمد. او یکی از افراد مشهور جهان است که به واسطه‌ی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید (think and grow rich) در جهان مشهور شد. هیل از کودکی به نوشتن علاقه داشت. تا جایی که دنبال رویای خود رفت و تبدیل به یکی از روزنامه‌نگاران مطرح در آمریکا شد. او سردبیر و مصاحبه‌کننده بود و در همین زمان با افراد زیادی از جمله توماس ادیسون، الکساندر گراهام بل و هنری فورد مصاحبه داشته است.

هیل به نوشتن کتاب‌های روانشناسی و موفقیت علاقه پیدا کردو مسیر خود را به این سو پیش برد. او در نویسندگی سبک خاصی داشت و در کتاب‌هایش درباره قانون جذب و مثبت‌اندیشی زیاد نوشته است. به طوری که از نظر بسیاری او پدر مثبت اندیشی جهان است.

قانون موفقیت، نردبان جادویی موفقیت، شاه‌کلید ثروتمند، موفقیت در گذر مثبت اندیشی، ۱۷ قانون موفقیت، با آرامش ذهنی ثروتمند شوید از کتابهای منتشرشده از ناپلئون هیل هستند.

کتاب‌های هیل در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه افراد گوناگون قرار گرفته و الهام‌بخش بسیاری بوده است.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌های دسته‌بندی ثروت و موفقیت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 268 views بار دسته بندی : تاريخ : 26 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.