پژوهش کتاب دانلود کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

کتاب «چهار اثر» نوشته‌ی «فلورانس اسکاول شین» نیازی به معرفی ندارد چون این کتاب یکی از معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین کتاب‌های روانشناسی و حوزه‌ی موفقیت در ایران است. این نویسنده راه‌ شادمانی را ترسیم می‌کند و تصویری از صلح، آشتی، توافق و زیبایی را نشان می‌دهد. او اندیشه‌های الهی را بیان می‌کند و آن چیزی که غیرممکن است را محقق می‌کند.

درباره کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

کتاب صوتی «چهار اثر» نوشته‌ی «فلورانس اسکاول شین» شامل چهار قسمت «بازی زندگی و چگونگی انجام آن»، «کلام تو عصای جادویی توست»، «در مخفی کامیابی» و «قدرت کلام» است که هر یک از آن‌ها نیز دارای بخش‌های مختلفی هستند. این کتاب سخنان ارزشمند و مطالب آموزنده را بابیانی ساده و دوستانه مطرح می‌کند و انسان را به زندگی باهدف‌تر و موفق‌تر دعوت می‌کند. «فلورانس اسکاول شین» با لحنی صمیمانه و مخاطب پسند درس‌هایی آموزنده در این کتاب بیان می‌کند که می‌توانند راهگشای زندگی باشند. او با استفاده از قدرت کلام عیسی مسیح موضوعاتش را عنوان می‌کند و انسان امروزی را به خیر فرامی‌خواند. همچنین این نویسنده برخی از تجربیات زندگی خودش را نیز در این اثر عنوان کرده است و در این صورت خواننده به درک بیشتری از موضوع مدنظر می‌رسد.

«فلورانس اسکاول شین» در کتاب صوتی «چهار اثر» قانون کارما و قانون بخشایش را توضیح می‌دهد و درباره‌ی اثرگذاری بر ذهن هوشیار صحبت می‌کند. این نویسنده بابیان سلیس و شیوا طرح الهی زندگی که شامل ثروت، سلامت، عشق و ابراز کامل وجود است، را در این کتاب مطرح می‌کند. در بخش‌هایی از کتاب عبارات تأییدی وجود دارد که خواننده می‌تواند با تکرار و تمرکز بر آن‌ها دوستی، ایمان، آشتی، مهر و محبت را ملکه‌ی ذهنش قرار بدهد و تأثیر آن‌ها را بر زندگی‌اش ببیند. کتاب «چهار اثر» بیش از شصت بار در ایران تجدید چاپ شده است و همچنان پرطرفدار است. این کتاب یکی از موفقیت‌آمیزترین کتاب‌های حوزه‌ی قانون جذب و موفقیت است که با نثری گرم و تأثیرگذار نوشته شده است. نسخه‌ی صوتی این اثر شامل چهار بخش کلی است و هر یک از فایل‌های آن‌ها میانگین حدود ده دقیقه است به همین دلیل بسیار مناسب برای گوش دادن در فرصت‌های کوتاه است؛ می‌توانید همواره آن را همراه خود داشته باشید و از جان کلام این کتاب بهره‌مند شوید.

درباره فلورانس اسکاول شین

«فلورانس اسکاول شین» Florance Scovel Shinn نویسنده‌ی آمریکایی در ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در نیوجرسی به دنیا آمد. او در خانواده‌ای اصیل کودکی‌اش را گذراند و به هنر نقاشی بسیار علاقه‌مند بود. او احساسات و بعدهای درونی زندگی‌اش را از طریق نقاشی به تصویر می‌کشید. او در پی علاقه‌اش به هنر به مرکز هنرهای تجسمی پنسیلوانیا رفت و تحصیل در رشته‌ی طراحی و نقاشی را آغاز کرد. او در این دوران با همسرش، «اِوِرت شین» آشنا شد و با او به نیویورک رفتند. در این مدت او در چند تئاتر ایفای نقش کرد و به‌عنوان تصویرگر هم در نشریات آن زمان مشغول به کار شد. او سال ۱۹۰۳ به‌عنوان نخستین زن وارد انجمن تصویرگران آمریکایی‌ها شد. او در این دوران نوشتن را نیز دنبال می‌کرد و اولین کتابش با عنوان «بازی زندگی و روش بازی کردن آن» را سال ۱۹۲۵ نوشت. او در نوشتن آثارش از کتاب مقدس مسیحیان بسیار استفاده می‌کرد و بعضی از نوشته و عبارت‌های آن را در کتاب‌هایش عیناً می‌آورد. او در شصت‌ونه‌سالگی در تاریخ ۱۷ اکتبر سال ۱۹۴۰ درگذشت.

«فلورانس اسکاول شین» سخنران بسیار تأثیرگذاری بود و در قرن نوزدهم به جنبش اندیشه نو پیوست. او در ایران با کتاب «چهار اثر» شناخته شده و این کتاب بارها در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی و خودشناسی ایران و آمریکا قرار گرفته‌ است. او با نوشتن آثارش دنیای روانشناسی را با معنویت و کتاب‌های مقدس گره داد و آثاری قابل‌درک برای مردم آفرید.

در بخشی از کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین می‌شنویم

در یکی از روزهای داغ تابستانی، زنی نزد من آمد و از من خواهش کرد که تدبیر و راه‌حل مناسبی برای موفقیت و کامیابی به او نشان بدهم. آن زن، خسته، نومید و سرخورده بود و به من گفت که تمام دارایی‌اش در جهان هشت دلار است. به او گفتم: «خوب است! همان‌طور که عیسی مسیح ماهی‌ها و قرص‌های نان را تبرک کرد و زیادتر نمود، ما نیز به این هشت دلار برکت می‌دهیم و آن را زیاد می‌کنیم.» عیسی مسیح به پیروانش آموخت که هر انسانی نیرویی دارد که قادر است برکت ببخشد و نعمت را افزایش دهد، او می‌تواند شفا بدهد و موفقیت کسب کند. او برسید: «حالا چه باید بکنم؟» پاسخ دادم: «ندای درونت را دنبال کن. آیا احساس می‌کنی که باید کاری را انجام دهی و یا اینکه به‌جایی بروی؟» ندای درون همان شهود، یا درس گرفتن از قلب خویشتن است. ندای درون راهنمای خطاناپذیر آدمی است و در فصل‌های آینده در مورد قوانین آن به‌ تفصیل صحبت خواهد شد.

زن گفت: «نمی‌دانم، فکر می‌کنم «حسی» در درونم، مرا تشویق می‌کند که به خانه‌ام بازگردم و من حتی به‌سختی پول کرایه‌ی ماشین را در بساط دارم.» خانه‌ی او در یک شهر دورافتاده قرار داشت و این امر نیز خود، یکی از گرفتاری‌های او به شمار می‌رفت و ذهن استدلالی (و یا خرد) او حکم می‌کرد که: «در نیویورک بمان، کاری دست‌وپا کن و کمی پول دربیاور.» به او گفتم: «هرگز نسبت به یک «احساس» بی‌توجه نباش!» و عبارات زیر را برای او ادا کردم:

«پروردگارا؛ جاده‌ی فراوانی و نعمت‌های بی‌شمارت را بر این زن بگشای. اکنون او آهن‌ربای قدرتمندی است که هر آنچه را که بنا بر مشیت الهی تو، به او تعلق می‌گیرد، می‌رباید.»‌ سپس گفتم که این عبارت را «پیوسته تکرار کن». او بلافاصله به‌سوی خانه‌اش شتافت و در همان‌جا خانمی از اقوام قدیمی به او تلفن کرده و موجب ارتباط مجدد آن زن با یکی از آشنایان سابقش شد، و این آشنایی برای او هزاران دلار ثروت به ارمغان آورد. او اغلب به من گفته است که «داستان زنی را که با هشت دلار در جیب و یک «احساس» در دل نزدت آمد.» برای مردم تعریف کن. هميشه در کوره‌راه‌های زندگی آدمی نعمت و فراوانی وجود دارد. نعمت‌هایی که تنها از طریق ایمان، آرزو و یا کلام تجلی پیدا می‌کنند.

ترجمه کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین به زبان فارسی

کتاب «صوتی چهار» اثر «فلورانس اسکاول شین» را «سمانه فلاح» به فارسی ترجمه کرده و آن را «ناشر صوتی شادان پژواک» با صدای «اعظم حبیبی» منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی این اثر در این صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود کامل موجود است. نسخه‌ی الکترونیک این اثر با ترجمه‌ی «گيتي خوشدل» مترجم بنام ایرانی و فعال در ترجمه‌ی آثار بین‌الملل در حوزه‌ی موفقیت و خودشناسی نیز در فیدیبو موجود است. این نسخه را «نشر پیکان» سال ۱۳۸۱ منتشر کرده و تا امروز به چاپ شصتم رسیده است. این کتاب معروف با ترجمه‌ی «نشمیل مشتاق» نیز از سوی انتشارات «نقش و نگار» سال ۱۳۸۵ منتشر شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 185 views بار دسته بندی : تاريخ : 7 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.