پژوهش کتاب میکروبوک صوتی قانون ۵ ثانیه‌ای - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

غول چراغ جادو وجود ندارد و هیچ وقت هم نمی‌تواند سه تا از  آرزوهای‌تان را برآورده کند. اما این کتاب می‌تواند به سادگی شما را به تمام آرزوها و خواسته‌هایی که دارید، برساند. خیلی ساده است! فقط کافی‌ست «قانون ۵ ثانیه‌ای» را بشناسید و به آن عمل کنید. زمان آن رسیده که بهانه‌تراشی‌ها و توجیهات عجیب و غریب را فراموش کنید و کارهای‌تان را به تعویق نیندازید. «مل رابینز» اینجاست تا اسرار این قانون جادویی را برای‌تان فاش کند. پس به او اعتماد کنید تا زندگی‌تان متحول شود.

درباره کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه‌ای

قانون ۵ ثانیه‌ی یک قانون کوچک و ساده است که توانسته زندگی خیلی از آدم‌ها را در تمام دنیا متحول کند. در واقع راز ایجاد تغییر در زندگی و گرفتن تصمیمات بزرگ در همین قانون خلاصه می‌شود. هر چه بیشتر از این قانون استفاده کنید، جسارت و شجاعت بیشتری پیدا می‌کنید و به این ترتیب می‌توانید نبض موفقیت و تغییر را به سادگی در دست بگیرید. برای فراموش کردن نگرانی‌ها، کنترل اضطراب، غلبه بر ترس و از همه مهم‌تر پیدا کردن معنا در زندگی، می‌توانید روی این قانون حساب کنید. قانون ۵ ثانیه خیلی ساده است: همان لحظه‌ای که غریزه‌تان حکم می‌کند به هدفی عمل کنید، باید طی ۵ ثانیه بدن خود را حرکت دهید و شروع به اقدام کنید، در غیر این صورت مغزتان جلوی شما را می‌گیرد.

رابینز این قانون را طی تجربه‌ی شخصی خودش کشف کرده است. او می‌گوید زمانی که در بحران وحشتناکی گرفتار شده و حتی توان بیدار شدن از خواب را هم نداشته، ناگهان تصمیم می‌گیرد بلند شود و هر کاری را همان زمانی که باید، انجام دهد. او طی مدتی کوتاه توانست اعتماد به نفسش را بهبود دهد، اوضاع کاری‌اش را روبه‌راه کند، مشکلاتش را با همسرش حل کند و تمرکز و انرژی بیشتری روی تربیت فرزندانش بگذارد. حالا مل رابینز که مدام چک برگشتی دریافت می‌کرد، کسی است که چک‌هایی با رقم‌های عجیب و غرییب می‌نویسد. او طی مدتی کوتاه توانست به شبکه‌ی سی. ان. ان. وارد شود و به مجله‌ی موفقیت بپیوندد. تاجایی که امروز یکی از پرکارترین سخنرانان دنیاست.

در این کتاب صوتی خواهید دید که اصلا قانون پنج ثانیه چیست و چرا تاثیر زیادی در تحول زندگی دارد. همچنین این را هم یاد می‌گیرید که چطور این قانون را با روش‌ها و راهکارهای دیگر همراه کنید تا تاثیر مضاعفی از ترکیب این قوانین با هم ببینید. در کنار تمام این‌ها این کتاب صوتی پر است از داستان آدم‌هایی که از این قانون استفاده کرده‌اند و به دستاوردهای بزرگی رسیده‌اند. هر چند که کاربرد ابتدایی این قانون در این است که سر وقت بیدار شوید، اما این تمام ماجرا نیست. وقتی در استفاده از این قانون برای نظم دادن به برنامه‌ی خواب و بیداری خود، مهارت پیدا کردید، می‌بینید که آن را می‌توانید به خیلی جنبه‌های دیگر زندگی‌تان هم ربط دهید.

نویسنده در این کتاب تمام چیزهایی را که خودش درباره‌ی تغییر و تحول یادگرفته، با مخاطبان در میان می‌گذارد. خوبی این روش این است که لازم نیست مدت‌ها تمرین و پشتکار داشته باشید تا نتایج آن را ببینید. همه چیز آن‌قدر سریع اتفاق می‌افتد که خودتان هم باورتان نمی‌شود. هنگام شنیدن این کتاب شاید حس کنید چقدر به راحتی از زندگی عقب مانده‌اید و حسرت تمام آن روزها و سال‌های از دست رفته را بخورید. اما جای نگرانی نیست. هر چه باشد، شما الان اینجا همراه مل رابینز هستید. پس حتما راه را درست آمده‌اید. به این نویسنده و سخنران بزرگ اعتماد کنید و بگذارید برای مدتی رهبری زندگی‌تان را او به دست بگیرد. خیلی زود می‌بینید که تصمیمات پنج ثانیه‌ای چطور زندگی‌تان را زیر و رو می‌کند. با استفاده از این قانون می‌توانید از دست تردیدها و اما و اگرها رها شوید؛ به این ترتیب به خودتان، ایده‌های‌تان، و توانایی‌ها‌یتان ایمان می‌آورید. این قانون همچنین باعث می‌شود که از درون تبدیل به فردی قدرتمند شوید.

درباره مل رابینز، کسی که با یک شمارش ساده، دنیا را زیر و رو کرد

مل رابینز در سال ۱۹۶۸ در آمریکا به دنیا آمده است. رابینز مجری تلویزیون، نویسنده و سخنران انگیزشی است. او با اجرای برنامه‌هایی در شبکه‌ی سی ان ان و نوشتن مقالاتی در مجله‌ی موفقیت، چهره‌ای سرشناس و محبوب است. اما بیشتر شهرت این نویسنده به خاطر کتاب قانون ۵ ثانیه‌ای است، کتابی که توانست خیلی زود طرفداران زیادی در تمام دنیا پیدا کند. «این‌قدر نگو حالم خوب است» یکی دیگر از کتاب‌های این نویسنده است. مل در سال ۲۰۱۴ برنده‌ی جایزه‌ی گریسی برای اجرای درخشان در بخش خبری و غیر داستانی شده است.

در بخشی از کتاب قانون ۵ ثانیه‌ای می‌شنویم

در دسامبر سال ۱۹۵۵ شبی رزا پارکس در اتوبوس شهری نشسته بود و قبول نکرد که صندلی‌اش را به مردی سفیدپوست بدهد و خودش بایستد. این اعتراض کوچک در مبارزات برای به دست آوردن حقوق مدنی، لحظه‌ای تاریخی از شجاعتی فوق‌العاده را رقم زد و نشان داد که برای ایجاد تغییرات بزرگ، لزوما اقدامی مهم لازم نیست. این کار همان فلسفه‌ای است که قانون پنج ثانیه‌ای را موثر می‌سازد. شمارش معکوس از پنج تا یک. شاید تغییر قابل توجهی در سبک زندگی ایجاد نکند، اما می‌تواند شما را به فردی شجاع‌تر تبدیل کند. اقدامات رزا پارکس به تصمیم کوچک دیگری منجر شد که مسیر تاریخ را تغییر داد. چهار روز پس از این که پارکس دستگیر شد، مردم شروع به تحریم اتوبوس‌های تفکیک شده کردند، و از واعظی ۲۶ ساله خواستند که صدای اعتراض آن‌ها باشد. این واعظ بعدها نوشت این اتفاق به قدری سریع رخ داد که فرصت خوب فکر کردن نداشتم، احتمالا اگر وقت فکر کردن داشتم، این پیشنهاد را رد می‌کردم. نام این واعظ مارتین لوتر کینگِ پسر بود.

پارکس و کینگ در زندگی روزانه، خود را افرادی باشهامت نمی‌دانستند. بنابراین غریزه‌ای برای مبارزه علیه بی‌عدالتی نداشتند. اما در نهایت اقدام کردند. هر دوی آن‌ها با لحظه‌ای از زندگی روبه‌رو شدند که غرایزشان با باورها و اهداف‌شان در تضاد بود، و قدرتی را احساس کردند که آن‌ها را به سمت جلو حرکت داد. بسیاری از ما غریزه‌هایی داریم که به ما می‌گویند، ریسک نکنیم و شهامت نداشته باشیم، اما قانون ۵ ثانیه‌ای، زمان کافی برای حرکت در مسیری را می‌دهد که در آن، دستیابی به فرصت‌های زندگی برای ما ممکن است. هر روز می‌توانید انتخاب کنید که به سمت شرایطی عالی حرکت کنید یا به زندگی کسل‌کننده و امن خود ادامه دهید. اگر می‌خواهید زندگی استثنایی داشته باشید باید ۵ ثانیه زمان بگذارید، تا خود را از کنج راحتی بیرون بکشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 187 views بار دسته بندی : تاريخ : 24 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.