قیمت محصول : $0.00
درباره کتاب صوتی اصطکاک
گزینهها را کاهش دهید؛ فروش افزایش مییابد. مطالعهای در دانشگاه کلمبیا انجام گرفت که در آن، رفتار مشتریان در مواجهه با مجموعههای ۶ یا ۲۴تایی از مرباهای میوه، در یک سوپرمارکت لوکس بررسی شد. مجموعۀ ۲۴تایی موجب شد مشتریان بیشتری بایستند و نگاهی بیندازند. به عبارتی، ۶۰ درصد مشتریان، مجموعۀ بزرگتر و حدود ۴۰ درصد مجموعۀ کوچکتر را نگاه کردند. بااینحال، رفتار خریداران قسمت جالب ماجرا بود: ۳۰ درصد از مشتریانی که گزینۀ ۶تایی را تماشا کرده بودند، آن را خریدند، اما تنها ۳ درصد از بازدیدکنندگان مجموعۀ ۲۴تایی، آن را خریداری کردند. میتوان نتیجه گرفت گزینههای بیشتر همیشه خوب نیستند و ممکن است باعث کاهش فروش شوند.
ادامه…
بستن