پژوهش کتاب کتاب صوتی برنامه‌ریزی هفتگی - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

اگر جزو افرادی هستید که هر روز یک جدول برنامه ریزی هفتگی در دفتر خود مشخص می‌کنید و کارهای روزانه و هفتگی‌تان را در آن یادداشت می‌کنید اما بازدهی و نتیجه‌ی دلخواه را نمی‌گیرید، کتاب صوتی برنامه‌ریزی هفتگی برای شماست. دارن هاردی در این فایل صوتی کوتاه به شکل گزیده شما را با طرز تفکری جدید نسبت به برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی برنامه‌ریزی هفتگی

کتاب صوتی برنامه‌ریزی هفتگی نوشته‌ی دارن هاردی، در دسته کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری قرار دارد. این فایل صوتی در ۲۷ دقیقه تهیه و تدوین شده است. شما می‌توانید در زمانی کوتاه با گوش دادن و استفاده از تکنیک‌ها و راهکارهای ارائه شده در این فایل صوتی مشکلاتی که در برنامه ریزی کردن داشته‌اید را حل کنید.

دارن هاردی در کتاب صوتی برنامه‌ریزی هفتگی توضیح می‌دهد که برای موفقیت در درجه‌ی اول باید به زندگی افراد موفق نگاه کنیم و الگوهای موفقیت آن‌ها را در زندگی خود وارد کنیم. او در این کتاب به شما می‌آموزد که

برای خاص و استثنایی بودن باید هدف‌های خود را دنبال کنید؛ اما برای رسیدن به هدف‌های بزرگ و موفقیت‌های چشمگیر در طول یک شب نمی‌توان به جایگاهی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم. در حقیقت ارزش هر فردی با قدرت‌ او در مواجه با رویایی و حل مشکلات تعیین می‌شود. شما می‌توانید هدف‌های مختلف و متنوعی در زندگی داشته باشید. از خرید یک ماشین یا خانه‌ی گران قیمت گرفته تا موفقیت‌های کاری و غیره همه آرزوهایی هستند که ممکن است هر کدام از ما در ذهن خود داشته باشیم.

جامعه‌ی امروز ما جامعه‌ای است که امکان دسترسی به منابع و تکنولوژی‌های فراوان و متنوع در آن آسان و آزاد است. در این عصر به‌واسطه‌ی رفاه و امکانات گسترده، می‌توان راحت‌تر و سریع‌تر به موفقیت رسید؛ اما گاهی استفاده‌ی نادرست از این منابع و تکنولوژی‌ها ما را از دستیابی به اهدافی که داریم دور می‌کند. دارن هاردی توضیح می‌دهد که تعیین هدف و برنامه‌ریزی برای رسیدن به آن نیازمند زمان و انرژی است اما در هدف‌های کوچک و بزرگ تاثیر و پاداش آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارد.

در این فایل صوتی شما می‌آموزید که هدف‌های مهم و اصلی خود را به عنوان هدف‌های مقدس مشخص کنید. در حقیقت این هدف‌ها همان ماموریت شما در زندگی هستند که می‌دانید برای انجام آن‌ها باید استعداد و خلاقیت خود را به کار ببرید. معمولا افراد تا زمانی که به خود فشار نیاورند گویی موفق نمی‌شوند. دارن هاردی که سال‌ها زندگی افراد موفق را بررسی کرده است بیان می‌کند که این افراد، برای رسیدن به موفقیت‌های خود مهلت‌های منطقی برای خود در نظر می‌گیرند تا در زمان و بازه‌های کمتری استعداد و خلاقیت خود را به کار ببرند و از پس چالش‌ها بربیایند.

او همچنین به شنوندگان توضیح می‌دهد که در برنامه‌ریزی خود باید بخشی به نام متفرقه داشته باشید. این بخش مربوط به کارهای روزانه است که برای انجام دادن آن‌ها وسوسه می‌شویم و در عین حال میدانیم ارزش زیادی ندارند و در ادامه راهکاری برای کنترل کارهای محبوب و بی‌ارزش ما ارائه می‌دهد.

کتاب صوتی برنامه‌ریزی هفتگی به شما کمک می‌کند با استفاده از تکنیک‌های برنامه‌ریزی در طول هفته به سمت موفقیت قدم بردارید.

انتشارات شادن پژواک کتاب صوتی برنامه ریزی هفتگی را با ترجمه‌ی فریبا سبزچمنی و خوانش زیبای وحید مرتضوی منتشر کرده است. این فایل صوتی ۲۷ دقیقه زمان دارد و برای علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و برنامه‌ریزی انتخابی کاربردی است.

کتاب صوتی برنامه‌ریزی هفتگی مناسب چه کسانی است

داشتن برنامه‌ریزی‌های مرتب هفتگی، ماهانه و سالانه به شما کمک می‌کند تا با تکنیک‌های مختلف در جهت موفقیت قدم بر دارید. شنیدن کتاب برنامه ریزی دارن هاردی برای افرادی که نمی‌دانند چطور با یک نظم و دقت ویژ‌ه‌ای روی کارها و اهداف خود تمرکز کنند مناسب است. تقریبا امروزه اکثر افراد در جامعه به دلیل حجم بالای فشارها و دغدغه‌های مختلف از برنامه‌ریزی دور می‌شوند و کم کم تبدیل به فردی اهمال‌کار می‌شوند. شنیدن فایل صوتی برنامه‌ریزی هفتگی برای دانش‌آموزان و محصلانی که برای شرکت در کنکور نیاز به یک برنامه ریزی درسی دارند مناسب است. نه تنها دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند برای برنامه‌های تحصیلی خود از این کتاب استفاده کنند بلکه هر فردی با هر هدفی می‌تواند طبق تکنیک‌های ارائه شده در این کتاب صوتی یک برنامه‌ریزی مناسب هفتگی و به دنبال آن یک برنامه‌ریزی طولانی مدت برای خود داشته باشد.

درباره دارن هاردی نویسنده‌ی کتاب صوتی برنامه‌ریزی هفتگی

دارن‌هاردی نویسنده، کارآفرین، سخنران و مشاور آمریکایی است که بیشتر مردم دنیا او را با کتاب پرفروش «اثر مرکب» می‌شناسند. او یکی از افراد تاثیرگذار در حوزه‌ی موفقیت است که از ۱۸ سالگی تجارت خود را شروع کرد و در ۲۷ سالگی تبدیل به یک میلیونر شد. هاردی که تا سال ۲۰۱۵ ناشر مجله موفقیت بود، از این بستر استفاده کرد و در این سال‌ها با مدیران و کارآفرینان موفق و باتجربه مصاحبه کرد و الگو و استراتژی‌های موفقیت آن‌ها را همراه با الگوهای موثری که خود تجربه کرده بود با مردم به اشتراک گذاشت.

هاردی معتقد است که موفقیت و پیشرفت برای همه ممکن است. از نظر او همه توانایی دست‌یابی به اهداف خود را دارند اما باید با صبر و تلاش و یک برنامه‌ریزی درست و مناسب آن را دنبال کنند. چرا که برنامه ریزی بدون تلاش تنها درجا زدن است. خواندن کتاب‌ها و دیدن سخنرانی‌های افراد موفقی همچون دارن هاردی، برایان تریسی و جیم ران به شما کمک می‌کند تا آنطور که آرزو دارید موفق و متمایز زندگی کنید. برای خرید و دانلود کتاب های دارن هاردی از سایت فیدیبو، از این صفحه اقدام کنید.

در بخشی از کتاب صوتی برنامه‌ریزی هفتگی می‌شنویم

مغلوب بدی نشوید اما با خوبی بر بدی غلبه کنید. شما باید کار باارزش را از کار غیرواقعی جدا کنید. کار غیر حقیقی می‌تواند به راحتی و به سرعت برنامه شما را فرا بگیرد و این چیزی است که برای پسرم دیوید اتفاق افتاد. در صدایش پشیمانی موج می‌زد و گفت که همیشه سر دیوید شلوغ بود. آن‌قدر شلوغ بود که به زخم معده مبتلا شد و در شصت سالگی دچار حمله‌ی قلبی خفیف شد. دیوید مدام در جلسه بود. او در تمام مراسم‌های مهم حضور داشت. او با تمام افراد مهم ملاقات می‌کرد؛ اما بیشتر کارهای دیوید بدون اینکه آگاه باشد در مربع چهارم، گرداب شیطان قرار می‌گرفت. آن کارها داشتند خود او و شرکت ما را نابود می‌کردند چون دیوید کارهایی که لازم است جزو مربع سه‌گانه باشد را برای رسیدن به هدف‌هایمان انجام نمی‌داد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 468 views بار دسته بندی : تاريخ : 24 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.