پژوهش کتاب کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

جول اوستین کشیش، نویسنده و سخنران سرشناس آمریکایی است با بینش خاص خود، موفقیت، خودباوری، زندگی شاد و امید را به مردم می‌آموزد. کتاب خالی شدن از احساسات منفی یکی از موفق‌ترین آثار اوست که به مخاطب نشان می‌دهد چگونه با راه‌حل‌های ساده و آسان می‌تواند انرژی منفی را از خود دور کرد و زندگی شاد و سالم‌تری را تجربه نمود. آیات کتاب مقدس در خطابه‌ها و آثار او نقش مهمی ایفا می‌کند. جول اوستین تلاش کرده است با این سخنان نگرش انسان به مشکلات را تغییر داده و او رابا  معنویات آشتی دهد.

‌درباره‌ی کتاب خالی شدن از احساسات منفی اثر جول اوستین

زندگی با احساسات منفی و منفی‌گرایی در دراز مدت تاثیر غیرقابل انکاری بر روح و روان انسان دارد و بدون شک سلامتی او را به خطر می‌اندازد. احساسات منفی سطح انرژی بدن را کاهش می‌دهد و شوق و انگیزه را از انسان می‌گیرد. جول اوستین معتقد است باید احساسات منفی را رها کرد تا انرژی مثبت خداوند و احساس خوب در کالبد انسان جریان یابد.

او در این کتاب ابتدا احساسات منفی زیادی را برمی‌شمارد. احساساتی نظیر حسد، خشم، ناامیدی، بدبینی از جمله احساساتی است که انرژی منفی را به وجود می‌آورد و ذهن انسان را به خود درگیر می‌کند. جول اوستین راه‌حل‌هایی مختلفی  را برای کنترل احساسات ناخوشایند پیشنهاد می‌کند. به عقیده‌ی او انسان باید از تنش‌ها دوری کند، هر تنش استرس و فشار زیادی را به انسان وارد می‌کند. او در این رابطه احساس خشم و عصبانیت را مثال می‌زند و تکنیک‌هایی را برای رهایی از آن ارائه می‌دهد.

جول اوستین رهایی از احساسات منفی را از جنبه‌های مختلف روانی و فیزیکی مورد بررسی قرار داده است. او در کتاب خود از اهمیت ورزش در ایجاد احساس خوب سخن گفته است. فعالیت‌های دیگری نظیر خواب منظم، تغذیه مناسب، وقت گذراندن با دوستان و خانواده نیز می‌تواند سطح انرژی منفی را در انسان کاهش دهد و با احساس خوب جایگزین کند. به اعتقاد او باید واقع‌گرا بود و با مسائل تلخ و غیرقابل تغییر زندگی روبه‌رو شد. مثلا تحمل شکست  اگرچه سخت و ناگوار است اما بخشی از مسیر رشد است و به شکوفایی انسان در مراحل بعدی کمک زیادی خواهد کرد.

‌درباره‌ی جول اوستین نویسنده‌ی کتاب خالی شدن از احساسات منفی

جول اوستین یک مبلغ انگیزشی، واعظ، سخنران و نویسنده است. او  در مارس ۱۹۳۶ در ایالت تگزاس آمریکا متولد شد. اوستین تحصیلات ابتدایی خود را در شهر تگزاس گذراند و در سال تحصیلات ابتدایی خود را به پایان رساند. او برای ادامه‌ی تحصیلات راهی دانشگاه اوکلاهاما شد اما تحصیلات خود را نیمه کاره رها کرد. یک سال بعد جول اوستین به هوستن بازگشت و تصمیم گرفت یک برنامه‌ی تلویزیونی تاسیس نماید. او در این برنامه خطبه‌های مذهبی پدرش را پخش می‌کرد.  پدرش، جان اوستین کشیش سابق کلیسای لیکوود بود. او کار خود را تا سال ۱۹۹۹ ادامه داد تا زمانی که پدر او به صورت غیر منتظره ای بر اثر سکته قلبی درگذشت. او پس از مرگ پدر، مسئولیت‌ او را در کلیسای لیکوود را بر عهده گرفت و هر یکشنبه به عنوان  کشیش اعظم در مقابل هزاران نفر به سخنرانی می‌پردازد.

جوا اوستین بسیار ساده و شفاف صحبت می‌کند و اغلب از مسائل روزمره‌ای می‌گوید که افراد زیادی با آن سروکار دارند. او در سخنرانی‌هایش از مفاهیم روانشناسی کمک می‌گیرد و با استفاده از  و آیات کتاب مقدس انرژی مثبت و آرامش را به مخاطب القا می‌کند تا علاوه بر احساس آرامش ایمان درونی خود را به خداوند هم تقویت کنند. اگرچه او مسیحی است و از آیات انجیل در سخنرانی‌های خود استفاده می‌کند اما سخنان او بسیار تسکین دهنده و تاثیرگذار است. جول اوستین هیچ گاه در سخنرانی های خودوارد سیاست نشده و تنها از مواردی صحبت کرده که در خوشبختی و سعادت افراد تاثیر گذار است. تکنیک‌هایی که او در هنگام سخنرانی استفاده به کار می‌گیرد و استفاده از طنز و داستان‌های خنده‌دار لقب «کشش خوش‌رو» را برای او به ارمغان آورده است

جول اوستین تاکنون بیش از سی جلد کتاب منتشر کرده است. اغلب آثار او  با استقبال فراوانی از جانب مردم روبه‌رو شد به شکلی که در سال ۲۰۰۶ در فهرست ۱۰ فرد تاثیرگذار جهان قرار گرفت. نکته قابل توجه درباره‌ی کتاب‌های او این است که بعضی از این کتاب‌ها بیش‌تر از ۲۰۰ هفته در صدر بهترین و پرفروش ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده‌اند. از کتاب‌های او می‌توان به قدرت ایمان»، «خواستن توانستن است»، «کامل شدن»، «فراتر از محدودیت»، «شما برای زندگی در محدودیت خلق نشده‌اید»، «فراوانی نعمت‌ها» و «چگونه احساس خوبی داشته باشیم» اشاره کرد.

شادن پژواک، ناشر کتاب‌های صوتی

انتشارات شادن پژواک کتاب خالی شدن از احساسات منفی را با گویندگی مهبد قناعت پیشه عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

چرا باید کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی را شنید؟

کتاب خالی شدن از احساسات منفی در دسته‌ی کتاب‌های موفقیت و خودیاری قرار دارد. این کتاب به مخاطب کمک می‌کند تا احساسات منفی را رها کند و انرژی مثبت خود را مجددا بازیابد. کتاب صوتی خالی شدن از احساسات منفی دارای ۴ بخش است. بخش اول، سوم و چهارم این کتاب زمانی حدود ۵ دقیقه و بخش دوم کتاب زمانی حدود ۹ دقیقه را به خود اختصاص داده است. بنابراین با صرف حدود ۲۰ دقیقه می‌توانید این کتاب را با صدای گرم و دلنشین مهبد قناعت پیشه گوش دهید و از سخنان آرامش‌بخش و مثبت جول اوستین بهره‌مند شوید. این کتاب برای تمام گروه‌های سنی مناسب است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 444 views بار دسته بندی : تاريخ : 25 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.