پژوهش کتاب کتاب صوتی شیوه گرگ - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

نقد و بررسی کتاب صوتی شیوه گرگ

«وال استریت» یکی از خیابان‌های معروف نیویورک و محل فعالیت بزرگ‌ترین ساختمان بازار بورس جهان است. نام خیابان «وال استریت» نام گروهی از برجسته‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌ها، اقتصاددانان و مدیران موفق و مشهور دنیاست که در این خیابان رشد و فعالیت کرده‌اند.  این مختصات جغرافیایی، رویدادهای تاثیرگذار تاریخی و حال و هوای خیابان «وال استریت» الهام‌بخش کتاب‌ و فیلم‌های مختلفی بوده است. جردن بلفورت باتجربه‌ی چند ساله‌اش از این خیابان و معاملات مالی موفق‌اش کتاب شیوه گرگ، سیستم فروش خط مستقیم را به نگارش درآورده است تا مسیر پیشرفتش را برای علاقه‌مندان به دنیای فروش درمیان بگذارد.

درباره کتاب صوتی شیوه گرگ

کتاب صوتی شیوه گرگ اثر جردن بلفورت سال ۲۰۱۷ منتشر شد. بلفورت در این کتاب راه‌کارهای عملی و کاربردی برای سیستم‌های فروش ارائه می‌کند و هنر متقاعد کردن مشتری را با ارایه‌ی راه‌کارهایی درباره‌ی چگونگی تاثیرگذاری بر مشتری و فروش گام به گام به خوانندگانش توضیح می‌دهد. جردن بلفورت در این کتاب از روش‌های منحصر به فرد خودش که سبب شد ثروت زیادی کسب کند  و استراتژی‌هایش در فروش را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد.

سایت آمازون درباره‌ی این کتاب نوشته است: «این کتاب بدون در نظر گرفتن سن و سال، تحصیلات یا سطح مهارت، به مخاطبین می آموزد که فروشنده، مذاکره کننده، کارآفرین یا سخنرانی ماهر باشند.»

مروری بر فصل‌های کتاب صوتی شیوه گرگ، سیستم فروش خط مستقیم

کتاب صوتی شیوه گرگ، سیستم فروش خط مستقیم شامل دوازده فصل است که نویسنده طی آن‌ها هر فرد را فارغ از سطح تحصیلات، نوع مهارت و میزان توانایی‌اش به برترین فروشنده تبدیل می‌کند. فصل‌های کتاب عبارتند از «کلید فروش و تأثیرگذاری»، «ابداع خط مستقیم»، «چهار ثانیه ابتدایی»، «لحن صدا و زبان بدن»، «کنترل و مدیریت حالت»، «فرمولی ثابت شده برای مدیریت حالت»، «لحن صدای پیشرفته»، «زبان بدن پیشرفته»، «هنر مشتری‌یابی»، «ده قانون مشتری یابی خط مستقیم»، «هنر و علم ایجاد ارائه‌های فروش سطح جهانی» و «هنر و علم حلقه زدن».

درباره جردن بلفورت، از زندان تا نویسندگی

جردن بلفورت  jordan belfort نویسنده و سخنران انگیزشی، اهل آمریکا در جولای ۱۹۶۲ متولد شد. اغلب مردم نام این نویسنده را با کتاب‌هایی با موضوع موفقیت می‌شناسند درحالی که او مدت ۲۲ ماه در زندان به جرم ایجاد مشکلات مالی در بازار سهام در سال ۱۹۹۹ گذراند.

جردن بلفورت در جوانی بیش از ۴۹ میلیون دلار در سال به دست ‌آورد و چندین سال در بازارهای جهانی فعالیت کرد. او با پشتوانه‌ی تجربیاتش کتاب‌ها و مقالات مختلفی را برای کسانی که می‌خواهند پا به عرصه‌ی چالش‌های اقتصادی و مالی بگذارند، نگاشته است. جوردن بلفورت همچنین به‌عنوان مشاور در شرکت‌های مختلف فعالیت می‌کند و تجربیاتش را در نشریاتی مثل «وال استریت ژورنال» با مردم به اشتراک می‌گذارد.

آثار جردن بلفورت، از گرگ‌های وال استریت

جردن بلفورت سپتامبر سال ۲۰۰۷ خاطراتش را در کتاب «گرگ وال استریت» The Wolf of Wall Street منتشر کرد و کتاب بازتاب زیادی میان علاقه‌مندان به جریان‌های بازار بورس داشت.

 او پس از نوشتن کتاب «گرگ وال استریت» کتاب دیگری به نام «دستگیری گرگ وال استریت» Catching the Wolf of Wall Street را در سال ۲۰۰۹ منتشر کرد که محتوای آن هم مرتبط با شگردهای اقتصادی و مالی جردن بلفورت در وال استریت بود. این دو کتاب پس از انتشار، به‌سرعت به بیست و پنج زبان دیگر ترجمه شدند و در بیش از شصت کشور دنیا منتشر شدند.

جردن بلفورت علاوه‌بر نوشتن کتاب‌های موفقیت در فروش، سخنرانی‌هایی زیادی نیز در زمینه‌ی فروش برگزار کرده است. او مجموعه مقالات و تجربیاتش که در کلاس‌های آنلاینش با هزینه حدود ۲۰۰۰ دلار برگزار می‌شد را در کتاب شیوه گرگ، سیستم فروش خط مستقیم با نام اصلی Way of the wolf جمع‌آوری کرد و در اختیار همه علاقه‌مندان به فروش در سراسر دنیا گذاشت.

فیلم سینمایی گرگ وال استریت

براساس داستان زندگی جردن بلفورت سال ۲۰۱۳ «مارتین اسکورسیزی»، کارگردان ایتالیایی آمریکایی فیلم سینمایی «گرگ وال استریت» را ساخت.  فیلم «گرگ وال استریت» با سوژه‌ی جذابش به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اسکورسیزی تبدیل شد  و بازیگران به‌نامی از جمله «لئوناردو دی کاپریو»، «مارگو رابی» و « جونا هیل» در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. در این فیلم فساد‌های مالی در وال استريت به نمایش گذاشته شده و جردن بلفورت پس از این فیلم به شهرت بیشتری رسید.

«هیچ کسی آن چیزی را که شما می‌فروشید، نمی‌خرد، افراد آن چیزی را می‌خرند که برای آنها ارزش دارد.» یکی از دیالوگ‌های ماندگار فیلم گرگ وال استریت است تسلط جردن بلفورت بر مهارت فروش را به خوبی نمایش می‌داد.  

ترجمه فارسی کتاب شیوه گرگ، سیستم فروش خط مستقیم

کتاب شیوه گرگ، سیستم فروش خط مستقیم را امیرپویا چراغی به فارسی ترجمه کرده و ناشر صوتی نوین توسعه نسخه صوتی کتاب را در اختیار فیدیبو قرار داده که در همین صفحه برای خرید و دانلود موجود است. امیرپویا چراغی مترجم این اثر، کتاب‌های دیگری را نیز در زمینه‌ی موفقیت مالی و سرمایه‌گذاری به فارسی ترجمه کرده است که می‌توان به کتاب صوتی «فرمول برنامه ریزی» نوشته‌ی «دیمون زاهاریادس» اشاره کرد. کتاب صوتی فرمول برنامه ریزی برای خرید و دانلود در سایت و اپلیکیشن فیدیبو در دسترس  است.

در بخشی از کتاب شیوه گرگ می‌شنویم

خوب یا بد باید این حقیقت را بپذیریم که به عنوان انسان ما ذاتا موجودات ترسویی هستیم. دائما اطراف‌مان را وارسی کرده و برحسب دریافت‌مان از آن تصمیمات فوری اتخاذ می‌کنیم. آیا امن است؟ آیا خطری در کمین هست؟ آیا لازم هست تا درباره‌ی چیزی بسیار محتاط عمل کنیم؟ این نوع از تصمیم‌گیری سریع به روزهای غارنشینی و به مغز خزنده‌ی ما بازمی‌گردد. در آن دوران وقتی چیزی می‌دیدیم فورا باید آن را وارسی کرده و تصمیم می‌گرفتیم که بمانیم یا فرار کنیم. تنها پس از آن‌که مطمئن می‌شدیم در امان هستیم تصمیم می‌گرفتیم که آیا بمانیم به‌دنبال مزایایی احتمالی بگردیم یا خیر؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 2,053 views بار دسته بندی : تاريخ : 12 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.