پژوهش کتاب کتاب کلید کاربردی قانون جذب - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

وقت آن رسیده که با «کلید کاربردی قانون جذب» سنگین‌ترین و سخت‌ترین دروازه‌های زندگی‌تان را باز کنید. «جک کانفیلد» در این کتاب کوچک، توانسته جادوی جذب و راز پنهان در جریان هستی را با ساده‌ترین روش‌ها و توصیه‌ها نشان دهد. با او همراه شوید و در مسیری زیبا و بدون زحمت، به بزرگ‌ترین و رویایی‌ترین خواسته‌های زندگی خود برسید.

وقتی شاگرد آماده باشد، معلم هم پیدایش می‌شود.

خیلی از مردم، قانون جذب را با نامِ آشنای «راز» می‌شناسند. با این حال این مفهوم خیلی ریشه‌دارتر از داستان راز یا حرف‌های تازه‌ی روان‌شناسان است. این قانون چندین هزار سال بخش جدانشدنی زندگی مردم هر عصری بوده است. کنفیلد بیش از سی سال است که همراه با افراد بی‌شماری این اصل را تدریس می‌کند. با پخش فیلم راز و حضور خیلی از مربیان، از جمله خودِ کانفیلد، در برنامه‌های تلویزیونی، آگاهی از قانون جذب به شکل بخشی از یک جریان فرهنگی درآمده است. کانفیلد این کتاب را نوشته تا از طریق آن و درک بهتر کارایی قانون جذب در زندگی، بتوانید به درک بهتری از این که اصلا چه کسانی هستیم و اینجا چکار می‌کنیم، برسید. این کتاب یک راهنمای کوچک است که مثل یک کلید می‌تواند دروازه‌های آینده را به روی هر کسی باز کند. قصد نویسنده از نوشتن این کتاب این است که با خواندن آن بتوانید زندگی مورد علاقه‌ی خود را خلق کنید و با استفاده از ابزارها، راهکارها و مفاهیم اساسیِ نهفته در آن، توان‌مند شوید.

همین که این کتاب را انتخاب کرده‌اید و تصمیم گرفته‌اید آن را بخوانید، به این معنی‌ است که کاملا آماده‌اید تا گام بعدی خود را به سوی تحول شخصی بردارید. شما آماده‌اید تا هر چیزی که واقعا در زندگی می‌خواهید را خلق و دریافت کنید. با عمل کردنِ آگاهانه و سنجیده به قانون جذب، با کمترین تلاش و بیشترین لذت می‌توانید دقیقا به چیزی که می‌خواهید برسید. قبول کنید که این کتاب را بی‌دلیل دست نگرفته‌اید. با خواندن این کتاب می‌توانید زندگی آگاهانه‌ای را سرشار از هدف و مفهوم شروع کنید. از همین الان می‌توانید با واقعیت و خرد درونی خود ارتباط تازه‌ای برقرار کنید. کم‌کم یاد می‌گیرید که چطور می‌توانید به شهود، آگاهی و احساسات خود اعتماد کنید. کافی است به نظم طبیعی در هر پدیده و به قدرتی بالاتر از خودتان اعتقاد داشته باشید. باید یاد بگیرید چطور رها شوید و زندگی در پناه ایمان واقعی، شکرگذاری و لذت را شرروع کنید. همچنان که این تغییرات را ایجاد می‌کنید، به طور قابل توجهی از معجزات اطراف خود آگاه می‌شوید و وقایع زندگی‌تان به طرز جادویی و پررمز و رازی در برابرتان آشکار می‌شود.

دیر یا زود همه‌ی ما باید بپذیریم که در خلق زندگی خود نقش داریم و مسئول وضعیت دنیایی هستیم که در آن زندگی می‌کنیم. کم‌کم پی می‌بریم که که اگر خواستار تحول در سطح بیرونی باشیم، باید تمایل داشته باشیم تا تغییرات دروی ضروری را هم ایجاد کنیم. باید تحولی رخ دهد و تغییری در آگاهی‌مان داده شود. این تغییر و تحول در فضا جریان دارد و می‌توانیم آن را درون وجود خود حس کنیم. همه‌ی ما دل‌مان می‌خواهد به مکان و زمانی برگردیم که زندگی خیلی ساده و دغدغه‌های آن کمتر بود. با این حال این را هم می‌دانیم که در سطح درونی، مفهوم زندگی فراتر از آن است که تجربه کرده‌ایم. حالا می‌دانیم که کامیابی مهم‌تری هم وجود دارد و همه برای آن آماده هستیم. ما به مرحله‌ای رسیده‌ایم که به عنوان بشر، به درون خود می‌نگریم، اولویت‌ها و شرایط خود را مورد بحث قرار می‌دهیم و در جست‌وجوی مفهوم عمیق‌تری در زندگی هستیم.

اگر واقعا می‌خواهید شادی و کامیابی بیشتری در زندگی پیدا کنید، باید با ضرباهنگ طبیعی کائنات و قانون جذب زندگی کنید. کانفیلد اینجاست تا در هر مرحله از مسیری که پیش رو دارید، شما را راهنمایی کند. او ساده‌ترین و شیرین‌ترین راه‌ها را انتخاب می‌کند. پس به او اعتماد کنید و بگذارید کل زندگی و جهان اطراف‌تان به هر سازی که می‌زنید برقصند، با انرژی سیال در دنیا هماهنگ شوید و خیلی زود معجزه‌ی قانون جذب را ببینید.

درباره جک کانفیلد

جک کانفیلد از چهره‌های بسیار محبوب دنیای خودپروری و موفقیت است. کانفیلد در آثارش بیش از هر چیز روی نقش خودشناسی و اعتمادبه‌نفس در موفقیت و کامیابی تاکید دارد. او یکی از نویسندگان مجموعه کتاب‌های «سوپ مرغ برای روح» است. این کتاب تاکنون به فروش ۵۰۰ میلیون نسخه رسیده و رکورددار کتاب‌های خودپروری شده است. «ضربه‌های شفابخش»، «مبانی موفقیت» و «۱۰ قانون موفقیت» از محبوب‌ترین آثار این نویسنده هستند.

مترجم کتاب کلید کاربردی قانون جذب

«نفیسه معتکف» مترجم خوش‌نام و موفق ایرانی، در سال ۱۳۳۵ در شیراز به دنیا آمده است.  معتکف که  از کودکی مشتاق به ترجمه بوده، اولین کتابش را در ۹ سالگی ترجمه می‌کند، مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه‌ برای کودکان. معتکف تحصیلات تکمیلی‌اش را در آمریکا می‌گذارند و به همین دلیل کتاب‌های زیادی را به زبان اصلی مطالعه می‌کند و هنگامی که به ایران بازمی‌گردد، با ترجمه‌ی فارسی تعدادی از کتاب‌هایی که به زبان اصلی خوانده بود، مواجه می‌شود و بعد از بررسی و مقایسه متن اصلی با متن ترجمه متوجه می‌شود که می‌تواند جای ترجمه‌های با دقت در بازار کتاب ایران را پر کند و به همین  انگیزه به ترجمه‌ی حرفه‌ای رو می‌آورد. نفیسه معتکف تا کنون بیشتر از دویست عنوان کتاب ترجمه کرده است. معتکف می‌گوید به علت علاقه‌ی گسترده‌اش به ژانر‌های مختلف ادبی، در همه‌ی ژانرها ترجمه می‌کند و هرگز خودش را محدود به ترجمه در حوزه یا ژانر ادبی خاصی نکرده است.

در بخشی از کتاب کلید کاربردی قانون جذب می‌خوانیم

عملکرد قانون جذب به این صورت است: مشابه، مشابه را جذب می‌کند. اگر احساس ذوق و شوق، سرحالی، شور و شر، شادی و لذت، قدردانی و وفور نعمت می‌کنی، به این معناست که از خودت انرژی مثبت ساطع می‌کنی. از طرفی اگر احساس ملالت، نگرانی، تشویش، عصبانیت، دلخوری و غم و غصه کنی، انرژی منفی ساطع می‌کنی. کائنات از طریق قانون جذب، مشتاقانه در برابر هر دو نوع ارتعاش واکنش نشان می‌دهد. کائنات تعیین نمی‌کند که کدام یک به نفع توست و صرفا در مقابل انرژیی که خلق می‌کنی، واکنش نشان می‌دهد و مقدار بیشتری از همان انرژی را به تو برمی‌گرداند. تو هر آن ‌چه را در طَبَق اخلاص بگذاری، به خودت برمی‌گردانی. در هر لحظه، هر فکر و احساسی که داشته باشی، به این معنی است که مقدار بیشتری از همان را درخواست کرده‌ای.

از آنجا که ارتعاشات انرژی تو، انرژی هم فرکانس را به سوی خودت جذب می‌کند، لازم است که مطمئن شوی به طور مداوم انرژی، افکار و احساساتی را بیرون می‌فرستی، که با هر آن‌ چه می‌خواهی باشی، انجام دهی یا تجربه کنی، هم‌طنین باشد. فرکانس‌های انرژی تو باید با هر آن چه می‌خواهی در زندگی جذب کنی، هماهنگ باشد. اگر خواستار جذب عشق و لذت هستی، پس فرکانس‌های ارتعاشی عشق و لذت همان‌هایی است که دلت می‌خواهد خلق کنی.

تو می‌توانی کنترل افکار و احساساتت را یاد بگیری و به جای واکنش نشان دادن در برابر اوضاع زندگی‌ات، ارتعاش مشابه اوضاع آرمانی‌ات را ایجاد کنی. بیشتر ما مردم صرفا به طور خودکار و ناآگاهانه در برابر اوضاع و رویدادهای اطراف خود واکنش نشان می‌دهیم. شاید تو روزی سخت را سپری می‌کنی، لاستیک اتومبیلت پنچر شده یا شاید کسی غیرمنصفانه با تو برخورد کرده است. به عبارتی، تو با افکار و احساسات خودت، به این موقعیت‌ها واکنش منفی نشان می‌دهی. تو عصبانی، سرخورده و ناراحت می‌شوی. در این مورد، به جای واکنش آگاهانه، ناآگاهانه در برابر وضعیت واکنش نشان می‌دهی و با افکار و احساسات منفی گرایانه‌ات، تجارب منفی مشابه بیشتری را به کائنات سفارش می‌دهی. برای خلق پیامد مثبت بیشتر، باید واکنش آگاهانه را به شیوه‌ای متفاوت و مثبت‌تر یاد بگیری.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 313 views بار دسته بندی : تاريخ : 21 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.