پژوهش کتاب آیا خرید کتاب کمک درسی در پیشرفت تحصیلی موثر است ؟ - پژوهش کتاب

برخی دروس مانند ریاضی، فیزیک، زیست و شیمی نیاز به کتاب کمکی دارند همان طور که می دانید کتابهای کمک آموزشی برای این دروس نقش مهمی برای تمرین در کلاس می باشد. تاکنون هنوز سوالات علنی درباره تأثیر واقعی کتابهای درسی بر یادگیری دانش آموزان در ریاضیات وجود دارد. این مقاله با تجزیه و تحلیل مجدد یک مجموعه داده طولی در مهارت های ریاضی دانش آموزان دبستان از کلاس اول تا سوم ، تأثیر کتاب های مختلف درسی را نشان می دهد که یک برنامه درسی یکسان را بر پیشرفت دانش آموزان نشان می دهد.

نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل چند سطحی نشان داد که انتخاب کتاب کمک درسی با توصیه معلمان ریاضیات تأثیر قابل توجهی در پیشرفت ریاضیات دانش آموزان دارد و کتب درسی منفرد از نظر تأثیرات تفاوت اساسی دارند. بعلاوه ، نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد تأثیر انتخاب کتاب درسی در طول سالهای تحصیلی تجمعی است. یافته ها نشان می دهد كه كتابهای درسی باید به عنوان یك متغیر مهم در تحقیقات آموزشی در نظر گرفته شوند و انتخاب كتابهای درسی عامل مهمی برای عمل آموزشی است.

خرید کتاب کمک درسی از فروشگاه آنلاین زودر

شاید بهتر است شما را با سایت زودر بیشتر آشنا کنیم همان طور که مشخص است این سایت با عرضه تمامی کتاب های کمک درسی برای فروش کار شما را ساده نموده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای خرید کتاب کمک درسی نخواهد بود. چرا که با مراجعه به سایت زودر شما می توانید حتی عکس جلد و پشت جلد کتاب را نیز مشاهده نمایید و با اطمینان کامل اقدام به خرید نمایید.

اگر قصد خرید کتاب کمک درسی را دارید ابتدا از خود سوال کنید “من به چه کتاب کمک درسی نیاز دارم؟” اگر شما برای این سوال پاسخ مناسبی داشته باشید قطعا از خرید خود احساس رضایت دارید و می توان به جرات گفت بهترین انتخاب را خواهید داشت. گاهی اوقات ممکن است به دلیل انتخاب نادرست که ناشی از عدم نیاز و شناخت ناکافی شما از نیازهایتان می باشد کتابی که انتخاب می کنید در کتابخانه شما خاک می خورد! تعداد دانش آموزانی که کتاب های استفاده نشده در کتابخانه شان دارند کم نیست پس الزم است در این زمینه به طور گسترده تر تلاش نمایید و نیازهایتان را برشمارید تا در انتخاب کتاب کمک درسی مورد نیازتان موفق عمل کنید.

همان طور که قبلا هم گفتیم خرید بهترین کتاب کمک آموزشی زمانی معنا می یابد که شما بدانید هدفتان از خرید چیست شاید بهترین انتخاب من با شما کامال متفاوت باشد زیرا هدف من از خرید کتاب کمک درسی بهبود و ارتفا من در تست زنی است و هدف شما از خرید کتاب کمک آموزشی یادگیری بهتر و بیشتر مطالب درسی باشد! شاید یکی از دالیل سردرگمی دانش آموزان برای خرید کتاب کمک درسی نبود اطالعات کافی و منابع مناسب است؛ اما این را بدانید که خرید کتاب براساس تجربیات افراد در صورتی می تواند به شما کمک کند که انتخاب نهایی را خودتان انجام دهید.

خرید کتاب کمک درسی الزامی است ؟!

گاهی اوقات ممکن است در ابتدای سال تحصیلی معلمان به شما توصیه کنند یک کتاب کمک درسی خاص را تهیه نمایید و از آن در کنار کتاب درسی استفاده نمایید اگر انتخاب را بر عهده خودتان گذاشته اند این بدان معناست که هدف و نیازتان را شناسایی نمایید در این صورت نمی توانید از توصیه های دوستان و آشنایان استفاده نمایید چرا که مشکل و نیاز هر یک با دیگری تفاوت دارد.

از کجا می توان کتابهای کمک درسی را بصورت آنلاین خریداری کرد؟ زودر یکی از سایت های فروش کتاب های کمک درسی از هر انتشارات و هر پایه تحصیلی است که با بیان کامل توضیحات مربوط به کتاب و انتشارات شما را در خرید راهنمایی می کند در حقیقت این وب سایت به صورت تخصصی در زمینه فروش کتاب های کمک درسی فعالیت دارد و شما می توانید با اطمینان زودری شوید و از زودر خرید نمایید. زودر در تلاش برای کمک به دانش آموزان مدرسه ، کالج و دانشگاه در یافتن و خرید کتابهای کمک درسی ارزان به صورت آنلاین می باشد. کتابهایی از انتشارات مختلف از جمله خیلی سبز، گاج، مبتکران، قلم چی، مهر و ماه و … وجود دارد. بنابران انتخاب از بین انبوهی از کتاب ها بسیار دشوار خواهد بود مگر آنکه نام دقیق کتاب و انتشارات را بدانید.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 152 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 10 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.