پژوهش کتاب خلق برند قدرتمند - پژوهش کتاب

درباره خلق برند قدرتمند

برندسازی یا برندینگ حاصل پیام­­ها و گزارش­های رسانه‌ها است. هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر و محتوای آن‌ها مطلوب‌تر باشد، نام تجاری قوی‌تر خواهد شد. برندینگ دانشی است که با برتری دادن به یک نام تجاری باعث افزایش اعتبار و شهرت آن برند در بازار رقابت می‌شود، اعتبار و شهرت یک برند به­طور مستقیم می‌تواند منجر به فروش بیشتر و قیمت گران‌تر محصولات وخدمات شود، به زبان دیگر برندسازی روش هوشمندانه تجارت و تولید ثروت است.
برندسازی ایجاد تمایزی منحصر بفرد است که برای مشتریان، کارکنان و مدیران سازمان اهمیت زیادی دارد. داشتن یک برند قدرتمند سبب می‌شود هزینه‌های یک شرکت به واسطه جلوگیری از سرمایه‌گذاری‌های نامناسب و بی­هدف به­طور کاملا محسوسی کاهش پیدا کنند. سودآوری به­واسطه جذب مشتریانی وفادار به­طور چشم‌گیری افزایش پیدا می‌کند و از همه مهم‌تر برند یک شرکت تبدیل به دارایی ناملموس برای سازمان می‌شود که ارزش آن می‌تواند بیش از مجموع ارزش تمامی دارایی‌های فیزیکی آن سازمان باشد.
کارآفرینی و راه­اندازی یک کسب و کار بدون تفکر برندینگ و محوریت برند برای آن یک اشتباه نابخشودنی در تجارت است.
کتاب “خلق برند قدرتمند” یکی از مراجع و منابع غنی جهانی شناخته شده در حوزه بازاریابی و برندینگ می‌باشد. این کتاب به معرفی نام تجاری، تاریخچه و روند آن از گذشته تاکنون پرداخته و مباحث مهم و به‌روز برندسازی محصول، خدمات، روش‌ها و راهبردهای مورداستفاده توسط نام‌های تجاری شناخته‌شده و دیگر موضوعات مرتبط به این حوزه را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.
امید است این اثر در جهت ارتقای سطح دانش مدیران، پژوهشگران و کارشناسان کسب ‌وکارهای کشور مفید واقع شود.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 202 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 12 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.