درباره خلق برند قدرتمند
برندسازی یا برندینگ حاصل پیامها و گزارشهای رسانهها است. هر قدر تعداد این پیامها بیشتر و محتوای آنها مطلوبتر باشد، نام تجاری قویتر خواهد شد. برندینگ دانشی است که با برتری دادن به یک نام تجاری باعث افزایش اعتبار و شهرت آن برند در بازار رقابت میشود، اعتبار و شهرت یک برند بهطور مستقیم میتواند منجر به فروش بیشتر و قیمت گرانتر محصولات وخدمات شود، به زبان دیگر برندسازی روش هوشمندانه تجارت و تولید ثروت است.
برندسازی ایجاد تمایزی منحصر بفرد است که برای مشتریان، کارکنان و مدیران سازمان اهمیت زیادی دارد. داشتن یک برند قدرتمند سبب میشود هزینههای یک شرکت به واسطه جلوگیری از سرمایهگذاریهای نامناسب و بیهدف بهطور کاملا محسوسی کاهش پیدا کنند. سودآوری بهواسطه جذب مشتریانی وفادار بهطور چشمگیری افزایش پیدا میکند و از همه مهمتر برند یک شرکت تبدیل به دارایی ناملموس برای سازمان میشود که ارزش آن میتواند بیش از مجموع ارزش تمامی داراییهای فیزیکی آن سازمان باشد.
کارآفرینی و راهاندازی یک کسب و کار بدون تفکر برندینگ و محوریت برند برای آن یک اشتباه نابخشودنی در تجارت است.
کتاب “خلق برند قدرتمند” یکی از مراجع و منابع غنی جهانی شناخته شده در حوزه بازاریابی و برندینگ میباشد. این کتاب به معرفی نام تجاری، تاریخچه و روند آن از گذشته تاکنون پرداخته و مباحث مهم و بهروز برندسازی محصول، خدمات، روشها و راهبردهای مورداستفاده توسط نامهای تجاری شناختهشده و دیگر موضوعات مرتبط به این حوزه را مورد بحث و بررسی قرار میدهد.
امید است این اثر در جهت ارتقای سطح دانش مدیران، پژوهشگران و کارشناسان کسب وکارهای کشور مفید واقع شود.
ادامه…
بستن