پژوهش کتاب رازهای فروش - پژوهش کتاب

درباره رازهای فروش

سپاس پروردگاری که آدم را بر عالم برتری داد و عالم را بهر آدم به نقش آورد. پس آدم را به پیکره‌ای اندود. این پیکره را اندیشه‌ای در سیطره گیرد و قلبی وزارت کند تا احساسی روی گیرد و شوری بنا شود. سپاس پروردگاری که قلم را آفرید. سوگند خورده‌ای که به بندگی آدم درآمد و هر چه خوانده شود از پیش معلول نوکری قلم بوده است. پس این اثر، امر دیگری است از آدم که بهر خدمتگزاری قلمی بنا شد. بخوانیدش باشد که شوقی در شما عیان کند.
رقابت شدید و سرعت تغییرات در بازارها و روندهای پیش‌بینی نشده موجب شده تا ضرورت و اهمیت توجه به بازاریابی و فروش نسبت به سال‌های گذشته دوچندان گردد. لزوم برنامه‌ریزی عملیاتی و رعایت اصول فروش از عوامل حیاتی و اساسی حفظ و نگه‌داری کسب‌وکارها در دنیای امروز است. در شرایط رقابت کسب‌وکاری هر مدیر فروشی باید تصمیم بگیرد که در ارتباط با تغییرات بازار چه روند و سبکی را برای آینده کسب‌وکار خود انتخاب کند. بازار پررقابت امروزی، شرکت‌ها را وادار کرده است که اصول و مباحث فروش را مهم‌ترین و اصلی‌ترین مباحث کسب‌وکاری خود قرار دهند و از نیروهای موثر و خبره فروش برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده نمایند.
فروش انسانی‌ترین و بامفهوم‌ترین جنبه‌های کسب‌وکاری است و بزرگترین آزمایشگاه برای فهم ماهیت انسانی است. بنابراین کتابی که مطالعه می‌کنید رازهای فروش است، سعی دارد رازهای اساسی برای موفقیت در فروش را بیان نماید. زیرا این کتاب معتقد است که در هر سازمانی، بخش فروش نقش اساسی در موفقیت کسب‌وکارها دارد. نقش منحصر به فرد و مهم فروش، ایجاد ارتباط بین نیازهای مشتریان بالقوه و محصولات و خدماتی است که سازمان ارائه می‌دهد و می‌تواند نیازهای آنها را برآورده سازد. فروش نقش اساسی در ایجاد وفاداری و اعتماد بین مشتری و کسب‌وکار دارد. اعتماد و وفاداری اصلی‌ترین دلایلی است که مشتری می‌خواهد شرکت شما را به یک دوست یا عضو خانواده توصیه کند. فروش یک تعامل شخصی بین یک انسان و فرد دیگری است که نشان‌دهنده قدرت کسب‌وکار می‌باشد. فروشندگان موفق و برتر کسانی هستند که نه تنها فروش‌های بزرگ و تأثیرگذاری را خلق می‌کنند بلکه تأثیر بلندمدتی بر مشتری دارند. روابط بلندمدت با مشتری منجر به تکرار رفتار، انجام خرید، بازگشت مشتریان و افزایش اعتبار برند به صورت شفاهی می‌شود. در پایان، بیان می‌دارد قدرت فروش در ادامه موفقیت یک سازمان نباید دست کم گرفته شود. فروش نه تنها بر روی درآمد شرکت بلکه بر شهرت برند، حفظ و نگه‌داری مشتریان، برقراری روابط بلندمدت با آنان و رشد کسب‌وکار تأثیرگذار می‌باشد. از این‌رو کتاب حاضر در هفت فصل تدوین شده است به طوری که تلاش دارد پاسخگوی زمینه‌های زیر باشد:
کتاب با چرایی و چگونگی خرید مردم در فصل اول شروع می‌شود. در فصل دوم با تاکید بر این که در فرایند فروش زمان بسیار مهم و با ارزش می‌باشد معتقد است که باید افراد درست را شناسایی و هدفگذاری نمایید. در فصل سوم، مراحلی را بیان می‌دارد که می‌توانید کسب‌وکاری جدید بسازید. در فصل چهارم ملاقات با مشتری، بیان می‌دارد که زمان گرانبهایی که شما با مشتریان خود می‌گذرانید زمان بسیار بااهمیتی است. در فصل پنجم تلاش دارد که شما گام‌های خودتان را بسازید. در فصل ششم اشاره می‌گردد که برای بدست آوردن تعهد و توافق رضایت‌بخش باید صبر و برنامه‌ریزی داشته باشید. در نهایت این کتاب با فصل هفتم، نگرش درست به پایان می‌رسد و معتقد است که انگیزه و علاقه شخصی‌تان در نهایت موجب موفقیت و برنده شدن شما می‌گردد.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 367 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 12 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها