پژوهش کتاب رمز پیروزی در بازارهای امروزی - پژوهش کتاب

درباره رمز پیروزی در بازارهای امروزی

طی دو دهه همکاری با شرکت‌های مختلف ایرانی و بین‌المللی و مشاهده روش‌های مختلف آنها در مدیریت برندهایشان، علاقه و انگیزه‌ام در جستجو و یافتن روش‌های بهتر و مؤثرتر در تقویت ارتباط برندها با مصرف‌کننده‌ها بیشتر و بیشتر شد.
چه بسیار شرکت‌هایی که هزینه‌های بسیاری را در خلق یک برند، یک محصول و بیش از همه معرفی و راهکاری ارتباطی که در کشور ما همه به شکل تبلیغات آن را می‌بینند، می‌شود. جالب آنکه عدم‌برگشت سرمایه و یا برآورده نشدن توقع آنها منجربه تغییر مشاوران و آژانس‌های تبلیغاتی شده است غافل از آنکه این تغییرات خود مضرات بسیار دارد.
محصولات با تحقیقات بسیار اولیه و در برخی موارد سلیقه‌ای طراحی و به بازار عرضه می‌گردد. زمانی که چالش فروش پیش می‌آید نیاز به باطری برای شارژ فروش است پس تبلیغات و یا راه چاره‌ای که در این روزها بسیار باب شده است (برنامه‌های تشویقی و ترویجی بیشتر و رقابت ناسالم برای گرفتن سهم قفسه بیشتر) پیشنهاد می‌گردد. تبلیغات نیز بدون در نظر گرفتن سلیقه مشتری انجام می‌شود. طول‌عمر برندهای ایرانی دستخوش تغییرات زیادی شده است.
این کتاب دریچه جدیدی است در ایجاد ارتباطی متفاوت با مصرف‌کننده‌ها. مرزها دیگر محدودیتی ایجاد نمی‌کنند. فقط کافی است به لایه‌های عمیق‌تر مصرف‌کننده رفته و تعیین نمایید برند شما چه شخصیتی دارد و با چه تیپ شخصیتی باید ارتباط برقرار نماید.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 454 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 12 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها