پژوهش کتاب سفر به ۶۵ میلیون سال قبل در ویدیو افتتاحیه فیلم Jurassic World 3 - پژوهش کتاب

یونیورسال امروز ویدیویی از صحنه افتتاحیه فیلم Jurassic World Dominion را منتشر کرد که طرفداران را به ۶۵ میلیون سال قبل می‌برد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از فیلم Jurassic World: Dominion منتشر شده است. این ویدیو که Prologue نام دارد، درواقع صحنه افتتاحیه فیلم Jurassic World 3 است که در طول آن به ۶۵ میلیون سال قبل و جایی که هنوز دایناسورها در حال حکمرانی روی زمین هستند و خبری از انسان‌ها نبود، سفر می‌کنیم و در ادامه به زمان می‌رویم، جایی که یک تی‌رکس وارد یک سینمای روباز می‌شود و در ادامه شاهد ایجاد ترس و وحشت بین تماشاچیان هستیم و در پایان تی‌رکس در جنگل ناپدید می‌شود. در ادامه می‌توانید این ویدیو جذاب را تماشا کنید:

قابل انتظار است که در آینده نزدیک اولین تریلر رسمی فیلم Jurassic World: Dominion منتشر شود، اما این ویدیو ظاهرا همان ویدیویی است که در تابستان امسال برای تماشاگران سینماهای IMAX پیش از شروع نمایش فیلم سریع و خشن ۹ پخش شده بود. علاوه‌براین ویدیو، پوستر جدیدی از فیلم Jurassic World: Dominion نیز منتشر شده که تمرکز آن روی صحنه پایانی ویدیو جدید فیلم است که در آن یک بچه از ورود تی‌رکس خشکش زده است. در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، ایزابلا سرمون، سم نیل، لورا درن، جف گلدبلوم، بی‌دی وانگ، دنیلا پیندا، جاستیس اسمیت، جیک جانسون، عمر سی، دیکن لاکمن، اسکات هیز، دیواندا وایز، کمپبل اسکات و مامودو اتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، کالین ترورو وظیفه کارگردانی قسمت سوم فیلم Jurassic World را بر عهده داشته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World: Dominion نیز بر عهده کالین ترورو و امیلی کارمایکل بوده است.

فیلم Jurassic World: Dominion برای اکران در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۰ خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 132 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 15 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.