پژوهش کتاب مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی - پژوهش کتاب

درباره مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی

در دنیای امروز، رقابت هرچه بیشر نیازمند این است که شرکت ها خود را بی وقفه با چارچوب شبکه سازمان ها یکپارچه نمایند. شرکت هایی که این مطلب را نادیده می گیرند، در برابر رقبای خود مغلوب می شوند. این یکپارچگی با شبکه، منجر به تأکید بیشتر بر روی مدیریت زنجیره تأمین می شود. پیشرفت های تکنولوژیکی اخیر در سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعاتی، شرکت ها را قادر به تسهیل این هماهنگی ساخته است و این در واقع منجر به یکپارچگی واقعی در سرتاسر زنجیره تأمین شده است. تمرکز این یکپارچگی در زمینه فعالیت های ناشی از اینترنت عموماً اشاره به مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی دارد.
ادغام دو حوزه اینترنت و مدیریت زنجیره تأمین ملاحظه بسیار مهمی برای مدیران و محققان می باشد. مدیران دریافته اند که اینترنت می تواند تصمیم گیریهای مرتبط با مدیریت زنجیره تأمین را توسط ارائه اطلاعات به موقع و نیز ایجاد همکاری بین شرکاء، ارتقاء بخشد.
کتاب حاضر که برگرفته از پایان نامه ای با عنوان ” طراحی مدل ارزیابی آمادگی مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی” است در تلاش است تا خوانندگان محترم را با مفهوم مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی آشنا نماید.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 373 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 12 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.