درباره کتاب بازاریابی فرهنگی،ورزشی
باید بین بازاریابی ورزشی و بازاریابی از طریق ورزش تمایز قائل شد.
بازاریابی ورزشی، هنگامی روی میدهد که سازمانی ورزشی درصدد ترویج محصولات و خدماتش باشد، مثل یک باشگاه فوتبال که برای فروش بلیت مسابقه مربوط به تیمش در روزنامه آگهی میدهد. اما بازاریابی از طریق ورزش، زمانی است که سازمانی غیرورزشی، درصدد بهرهگیری از ورزش، بهعنوان ابزار فروش محصولاتش باشد، مثل یک شرکت تولیدکننده نوشابه که نام تجاری محصولاتش را طی یک رویداد ورزشی تبلیغ میکند.
ادامه…
بستن
بازدید : 325 views بار
دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش
تاريخ : 12 مارس 2021
به اشتراک بگذارید :