پژوهش کتاب کتاب بازاریابی و زندگی با مدیریت - پژوهش کتاب

درباره کتاب بازاریابی و زندگی با مدیریت

در موفقیت یک سازمان تمام افراد نقش دارند. اما نقش مدیران ارشد به‌عنوان متولیان فرهنگ سازمان از سایرین آشکارتر و مهمتر است.
مدیران ارشد وظیفه‌ی بسیار خطیر ایجاد و بسط نگرش سیستمی و یکپارچگی را بر عهده دارند. اما گاهی مدیران ارشد به‌جای ایفای نقش مدیریت، رهبری و یکپارچه‌سازی، بد عمل کرده و به نامدیران تبدیل می‌شوند. اینان با رابطه و حکم، پست جایگاه مدیریت ارشد را اشغال کرده‌اند، اما با رفتار و کردار، “نامدیر” هستند.
آدایسز در کتاب ‌‌”‌چگونه بحران سوء مدیریت‌ را حل کنیم”، نا‌مدیران را کسانی می‌داند که منحصراً بر یک نقش متمرکزند و برای سایر نقشها اهمیت کمی قائلند.‌
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 273 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها