پژوهش کتاب کتاب تکنیک‌های فروشنده حرفه‎‌ای - پژوهش کتاب

درباره کتاب تکنیک‌های فروشنده حرفه‎‌ای

قبل از شروع هر کاری،‌ از خود بپرسید «آیا کاری که می‌کنید قابلیت تاثیرگذاری بر مشتری‌ها را دارد؟» اگر نتوانید جواب این سوال را پیدا کنید، به احتمال زیاد کسب‌وکارتان مشتریان ثابتی نخواهد داشت.
تاثیرگذار بودن یعنی محصولات و خدمات‌تان فراتر از حد انتظار مشتری‌ها باشد. شما به عنوان مدیران کسب‌وکارهای کوچک نسبت به رقیبانتان یک مزیت دارید، مشتری‌های شما کمتر هستند و راحت‌تر می‌توانید آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهید.
تاثیرگذار بودن کسب‌وکارهای کوچک به قدری مهم است که باید یکی از اصل‌های ارتباط شما و مشتری‌ها باشد. چرا؟ زیرا اگر بتوانید آن‌ها را تحت تاثیر قرار بدهید، مشتری‌های ثابتی پیدا خواهید کرد که آن‌ها نیز با تعریف کردن از برند شما باعث جذب مشتری‌های جدید می‌شوند.
اکنون سوال اینجاست که چگونه مشتری‌ها را تحت تاثیر قرار دهید؟ اگر شما مشتری‌هایتان را بشناسید، متوجه می‌شوید چه چیزی آن‌ها را شگفت‌زده می‌کند. با توجه به نکات زیر، شما می‌توانید عامل تاثیرگذار مخصوص کسب‌وکار خود را پیدا کنید.
***
داشتن مشتری‌هایی که از کار شما راضی باشند خوب است اما داشتن مشتریانی که از کار شما لذت برده‌اند، لازمه رشد و توسعه کسب‌وکارتان است. بنابراین سعی کنید و به یاد داشته باشید که تداوم این کار رمز موفقیت شماست
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 276 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها