پژوهش کتاب کتاب دل‌نکته‌های معلم بازاریابی - پژوهش کتاب

درباره کتاب دل‌نکته‌های معلم بازاریابی

بازاریابی عبارت است از کسب خشنودی مشتری به شیوه‌ای سودآور به طور مستمر بهتر از رقبا، با تکیه بر سه کلمه‌ی شناسایی، شناساندن و خشنودی.
این آخرین و جامعترین تعریف از بازاریابی است که با آموخته‌هایم از اساتید و دانشگاه بازار ساخته‌ام. امروزه دیگر رضایت مشتریان، موفقیت در بازار را تضمین نمی‌کند چون تعداد شرکتها و سازمانهای یک صنعت خاص که می‌تواند رضایت مشتری را سبب شوند رو به فزونی است. اما تعداد اندکی از آنان می‌توانند مشتری را به درجه‌ی خشنودی برسانند.
تعامل، مهمترین عامل زیرساختی موفقیت است که با نگرش دو سویه بین درون و بیرون سازمان، هدفهای بلندمدت و کوتاه‌مدت، نیمکره‌ی راست و چپ مغز، و همچنین ایده‌های افراطی و اقدام عملی دست‌یافتنی می‌شود. تعامل بین حوزه‌ی اندیشه و حوزه‌ی عمل و گسترش فضای اعتماد برای پیش‌بینی آینده با درس‌گیری از گذشته و اتخاذ تصمیمات با ریسک کمتر برای بهره‌وری در زمان حال، ضرورتی انکارناپذیر به شمار می‌آید.
لازم است نوع نگاه و اجرایمان را که در گذشته سبب‌ساز موفقیت‌مان شده‌اند، مورد بازنگری قرار دهیم و با اقتضائات عصر حاضر، راست‌آزمایی کنیم و بدانیم آنچه موفقیت کنونی ما را سبب شده است، موفقیت آینده‌مان را تضمین نمی‌کند. نگاه سیستمی و جامع و همه‌جانبه با ریسک‌پذیری آگاهانه، لازمهی توفیق عصر حاضر است.‌
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 433 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها