پژوهش کتاب کتاب شخصیت‌های رنگی چهارگانه در بازاریابی چندسطحی - پژوهش کتاب

درباره کتاب شخصیت‌های رنگی چهارگانه در بازاریابی چندسطحی

هر بازاریاب شبکه‌ای برای دستیابی به موفقیت بایستی حداقل ۲۵ مهارت مختلف را کسب کند. در این میان، شناسایی شخصیت‌ رنگی افراد، اولین و مهم‌ترین مهارتی است که هر توزیع‌کننده‌ای باید بیاموزد.
یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها، خواندن ذهن افراد است. زمانی که بدانیم مشتریان و نیروهای بالقوه چگونه فکر می‌کنند، فروش و پشتیبانی آسان‌تر خواهد بود. این کتاب، مهارت لازم را برای خواندن ذهن افراد به ما می‌آموزد. مهارتی که می‌تواند به ایجاد روابط مؤثرتر و نتیجه‌بخش‌تر کمک کند.
هر یک از مشتریان و نیرو‌های بالقوه دیدگاه و طرز فکر متفاوتی دارند. پس ما چگونه باید با آن‌ها صحبت کنیم که نظرشان جلب شود و از پیام ما لذت ببرند؟ بله، با شناسایی سریع شخصیت آن‌ها و کشف کلمات جادویی مورد علاقه‌شان. جادو وقتی اتفاق می‌افتد که ما به مهارت شناخت شخصیت‌ها و زبان‌های چهارگانه دست یابیم.
بدین ترتیب دیگر دلیلی برای ناامیدی وجود ندارد. به سرعت ۴ شخصیت رنگی را به شکلی به‌یادماندنی شناسایی خواهیم کرد. می‌توانیم از شناسایی شخصیت دوستان، همکاران و اقوام خود لذت ببریم. به نظر می‌رسد که می‌توانیم در حرفه‌ی بازاریابی شبکه‌ای به عینکی جادویی مجهز شویم. عینکی برای خواندن ذهن افراد و برقراری روابط اثربخش با آن‌ها.
دیگر نیازی نیست به دنبال مشتریان عالی و خاص باشیم. تنها کافی‌ست با دانستن این ۴ شخصیت رنگی و به زبان آوردن واژه‌های مناسب، مشتریان معمولی را به مشتریانی فوق‌العاده تبدیل کنیم. با استفاده‌ی طنزآلود و اغراق‌آمیز از این ۴ شخصیت رنگی می‌توان آنها را به سادگی به خاطر سپرد. زندگی جذاب‌تر خواهد بود، وقتی از عینک جادویی بهره ببریم.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 255 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.