پژوهش کتاب کتاب صوتی بازاریابی موفق - پژوهش کتاب

درباره کتاب صوتی بازاریابی موفق

سودآوری در کسب و کار شما نتیجه خدمت رسانی بهتر به مشتریان است و توانایی شما در انجام این کار کلید موفقیت شماست. تمامی کسب و کارهای موفق روی جذب و حفظ مشتری تمرکز می‌کنند.
بازاریابی و فروش، جذب مشتری، خدمت رسانی به مشتری و حفظ کردن مشتری، تضمین کننده موفقیت شماست و سود نتیجه جذب و حفظ مشتری به روشی مقرون به صرفه است. برای همین وظایف اصلی مدیریت، نوآوری و بازاریابی هستند
بازاریابی یعنی فرآیند تعیین این که چه چیزی تولید و فروخته شود که نیازمند تحلیل بازار، تحلیل رقبا، تحلیل گرایش ها، نظرسنجی خدمات مشتریان، پرسشنامه های مشتریان و… است تا بفهمیم مردم واقعا چه کالا و یا خدماتی می‌خواهند و چگونه آن را می‌خرند. از طرفی فروش، فرآیند تعیین چگونگی فروش خدمات و محصول بعد از تائید محصول از طرف دایره بازاریابی است. پس دایره بازاریابی نوع محصول را تعیین می‌کند و دایره فروش چگونگی فروش آن را.
مشتری؛ کانون توجه همه ی فعالیت های بازاریابی و همه فعالیت های کسب و کار می‌باشد. شرکت های خوب را همیشه میشه از کیفیت خدمات مشتریان‌شان تشخیص داد.
مشتری مهم ترین شخص در هر کسب و کاری به حساب می‌اید. کار شما این است که تا جایی که امکان دارد مشتری جذب و حفظ کنید. باید ۵۰ تا ۸۰ درصد وقت خودتان را صرف پیدا کردن مشتری کنید. هیچ وقت فراموش نکنید کار شما جذب مشتری جدید با هزینه‌ای کمتر از سودی است که هر مشتری به شما می رساند. هر چه در جذب مشتری جدید مهارت بیشتری داشته باشید، کسب و کار شما موفق تر و سودآور تر خواهد بود.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 318 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 12 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها