پژوهش کتاب کتاب صوتی خدمات مشتری - پژوهش کتاب

درباره کتاب صوتی خدمات مشتری

خدمات مشتریان مجموعه فعالیت‌ها و برنامه‌هایی است که خرده فروش‌ها انجام می‌دهند، تا تجربه خرید را دلپذیرتر کنند. این فعالیت‌ها ارزش خدمات مشتریان را نسبت به کالا و خدماتی که می‌خرند افزایش می‌دهند.
ارائه خدمات با کیفیت برای خرده فروش‌ها دشوار است. تولید خودکار، کیفیت بیشتر کالاها را مشابه هم کرده است. اما کیفیت خدمات خرده فروشی ممکن است فروشگاه به فروشگاه و داخل یک فروشگاه، از نماینده فروش به نماینده فروش دیگر تفاوت چشمگیری داشته باشد. خرده فروش‌ها به سختی می‌توانند عملکرد کارکنانی را که خدمات ارائه کنند؛ زیرا آنها ماشین نیستند که بتوان برنامه ریزی‌شان کرد.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 470 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 12 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها