پژوهش کتاب کتاب مدیریت دانش برای فروش و بازاریابی - پژوهش کتاب

درباره کتاب مدیریت دانش برای فروش و بازاریابی

این کتاب در درجه‌ی اول برای کسانی که با مدیریت دانش سر و کار دارند و یا در محیط‌های فروش و بازاریابی از مدیریت دانش استفاده می‌کنند، اهمیت بسیار بالایی دارد. در عین حال برای افرادی که در مدیریت و فروش و بازاریابی مشغول به کار هستند، بسیار مناسب است. همچنین، مدل‌هایی به خواننده ارائه می‌دهد تا برای درک اینکه چگونه دانش می‌تواند در فرآیندهای فروش و بازاریابی مجدد استفاده شود و به افزایش نرخ موفقیت کمک کند، به او یاری ‌رساند.
کتاب پیش‌روی شما، مباحث تحت نظر مدیران و متخصصان را از طریق اصول ضروری، روش‌ها و ابزار مورد نیاز برای طراحی روش‌های‌ پیش‌نویس یا برای مقایسه شیوه‌های موجود خود در برابر نمونه‌های جهانی توانمند و آماده می‌سازد. چندین مدل‌ و روش‌شناسی توضیح داده شده است که می‌تواند در صنایع متنوع و گسترده‌‌ استفاده و یا تکرار شود. این کتاب همچنین، مطالعات موردی متعددی از شرکت‌هایی که در حال پیاده‌سازی و اجرا مدیریت دانش در فروش و بازاریابی هستند، ارائه کرده است.
مخاطبین کتاب: تمامی مدیرانی که مدیریت دانش را در محیط فروش و بازاریابی خود به کار گرفته‌اند و همچنین افرادی که برنامه‌ی مدیریت دانش را در صنایع خود مورد استفاده قرار می‌دهند، شاغلین و صاحبان صنایعی که از مدیریت دانش در صنایع خود بهره‌ می‌برند، دانشگاهیانی که به دنبال کسب تجربه و درک فعلی مدیریت دانش در این صنایع‌اند، یا افرادی که در پی رشد و پیشرفت شخصی در کار خود می‌باشند، همگی جزو مخاطبین این کتاب هستند. مطالعه‌ی این کتاب برای شرکت‌هایی که مایل به بهبود فروش و بازاریابی خود هستند، بسیار مناسب است.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 375 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.