پژوهش کتاب کتاب میزگردهای بازاریابی ایران - پژوهش کتاب

درباره کتاب میزگردهای بازاریابی ایران

آیا می‌دانید:
در بازار ایران چگونه باید قیمت‌گذاری کرد؟
چگونه می‌توان نیروهای بخش و فروش را با انگیزه‌ی بیشتری روانه بازارکرد؟
با چه روش‌هایی پورسانت کارکنان فروش را باید محاسبه کرد؟
چگونه می‌توان نظام توزیع را سامان داد تا مشتریان را خشنودتر ساخت؟
رفتار مصرف‌کننده ایرانی در زمان “رکود” و “بحران” چگونه خواهد بود؟
به چه روش‌های تازه‌ای می‌توان تحقیقات بازاریابی را برای محصول انجام داد؟
موانع موجود بر سر راه نظام توزیع کارآمد کدامند؟
پاسخ این پرشها و دها پرسش دیگر را در این کتاب از زبان ۵۵ استاد دانشگاه و استاد بازار بخوانید.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 389 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 12 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.