پژوهش کتاب کتاب نوآوری در نیروی فروش - پژوهش کتاب

درباره کتاب نوآوری در نیروی فروش

ماهیت کلی فروش تغییر کرده است. سال­های زیادی با مسائل نیروی فروش مواجه بوده­ایم، دو یا سه سال پیش سؤالات مدیر عاملان درباره­ی موضوعاتی از قبیل: پاداش، آموزش و اتوماسیون کردن نیروی فروش بوده است، درباره­ی اینکه چطور نیروی فروش را مؤثرتر یا کارآمدتر کنیم. اما اخیراً سؤالات مطرح شده مدیر عاملان بیشتر شکل و شمایل تحقیقی و اساسی گرفته است. آیا اصلاً به نیروی فروش نیازی هست؟ چنین سؤالاتی رئیس شرکت­های فناوری را به فکر فرو می­برد. مدیرعامل دیگری می پرسد: تفاوت فروش و بازاریابی چیست؟ مطمئن نیستم که وجه تمایز آنها را می­دانم یا خیر! رئیس یک شرکت ارتباطی می­گوید: «شاید زمان آن رسیده که سؤالات اساسی را مطرح کنیم» – هدف نیروی فروش چیست؟
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 328 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 12 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.