پژوهش کتاب بازسازی جایگاه برند - پژوهش کتاب

قیمت محصول : $0.00

درباره بازسازی جایگاه برند

اگر بازار در حال رشد و رونق باشد،‌ رقابت چندان دشوار نیست. می‌توان این گونه بیان کرد که اگر کل بازار در حال صعود است و شما جایگاه تعریف‌شده‌ی مناسبی دارید، رقابت برایتان دشوار نخواهد بود؛ اما اگر در جایگاه‌سازی برند خود تعلل داشته‌اید و یا بازار در حالت رکود به سر می‌برد، رقابت برای شما سخت خواهد شد. به عبارت دیگر، وقتی شرایط به گونه‌ای است که تمام قایق‌ها به زیر آب می‌روند و یا قایق شما در حال غرق‌شدن است، تجارت شما چگونه امکان‌پذیر خواهد بود؟ پاسخ واضح است، با بهره‌گیری از شرایط به‌وجودآمده و استفاده از قایق‌های دیگر.
بازسازی جایگاه برند با یافتن نقطه‌ی ضعف رقبا و حمله‌ به آن‌ شروع می‌شود. هر نقطه‌ی ضعفی در جایگاه رقبا می‌تواند انتخابی برای یک مزیت رقابتی و ایجاد یک جایگاه جدید برند باشد.
به یاد داشته باشید بازسازی جایگاه برند به مفهوم تغییر ذهن افراد نیست، بلکه درباره‌ی انطباق ادراکات با وضعیت فعلی در ذهن آنان می‌باشد و هر برنامه‌ی بازسازی جایگاه برند با فکر و رقابت در ذهن شروع می‌شود.
کتاب حاضر مباحث خواندنی بسیاری را در حوزه‌ی بازبینی و بازسازی جایگاه برند ارائه می‌دهد که می‌تواند برای تمامی برندهای موجود در بازارِ رقابتی راهگشا باشد؛ چه برندهایی که به دلیل عدم جایگاه‌سازی درست، جایگاه فعلی خود را مناسب نمی‌یابند و چه برندهایی که به دلیل شرایط بد اقتصادی و فضای رقابتی فشرده، بازسازی جایگاه خود را امری ضروری می‌بینند.
ادامه…

بستن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 518 views بار دسته بندی : تاريخ : 16 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.